sâmbătă, 27 iulie 2013

POEZIE: George Topîrceanu - M-am procopsit. Domnișoară aș vrea să…

M-am procopsit

La opt ore fix, în stradă
Pe trotuar o așteptam.
Se zvonea din gura lumii
Cum că fata ar fi cam…

Ba mai mult decît atîta,
Șoapte rele, ici, colo
Ajungeau pînă la mine
Cum că fata ar fi o…

”Cum” și ”o” puțin îmi pasă
Zică lumea cît o vrea,
Dacă fata e frumoasă
Poate fi și ”cam” și ”prea”,

La-nceput făcea fasoane
Dar în urmă se lăsă:
”Ce vrea Domnul de la mine?”
― Domnișoară aș vrea să…

Am vorbit; noaptea acasă
”Domnișoara” m-aștepta.
Șoapte, strîngere în brațe,
Sărutări, etcetera…

Nu mult timp după aceea
Am văzut cine era.
Mă căiesc și-acuma. Fata,
Înțelegi, era prea ”prea”…

N-avui însă încotro
Lucru, vezi, se petrecu,
Și fiindcă fuse o…
M-alesei în urmă cu…

poezie satirică de George Topîrceanu

11 comentarii:

  1. :)) simpatica. Toparceanu nu se dezminte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa se studieze la liceu, poezia asta amuzanta, dar si cu morala !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elevii de azi sunt precoce. Inca din scoala generala trebuie predata aceasta poezie a lui Topîrceanu! :)

      Ștergere
  3. Usually I do not learn post on blogs, however I wish
    to say that this write-up very forced me to
    take a look at and do it! Your writing taste has
    been amazed me. Thanks, quite nice article.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să-l auziți pe Horațiu Mălăele recitând...Te doare burta de râs.🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere