luni, 8 iulie 2013

Melodia Don't Let Me Down (The Beatles) cântată de Diogo Mello, un copil de doi ani!

Diogo Mello din Brazilia, un băieţel în vârstă de un an şi unsprezece luni, cântă împreună cu tatăl său Christian Diego Mello melodia Don't Let Me Down a celebrei formaţii britanice The Beatles.
Clipul a strâns până azi aproape 6 milioane de vizualizări pe YouTube de la data postării - 30 mai 2013.

Vizionare plăcută!



Don't Let Me Down - The Beatles, por Diogo Mello (1 ano e 11 meses) by Christian Diego Mello.

8 comentarii:

  1. E drăgălaş foc, băieţelul, dragul de el. Are alură de artist. E fantastic cum ţine chitara în mână şi-o mânuieşte. Eu sper, ca în viitor să urmeze cale muzicii şi să ajungă un mare interpet! Toată admiraţia mea pentru tatăl lui care îl iniţiază, în joacă, spre muzică.
    O zi minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din joaca se invata multe lucruri. :)

      Ștergere
    2. Aşa este, Cristi. Şi-aş mai îndrăzni eu să adaug că pe lângă joacă şi comunicarea verbală, chiar în formă simplificată, însă nu monosilabică, este unul din factorii importanţi în dezvoltarea psihică a copiilor. :)

      Ștergere
    3. Teoria ca teoria, dar praFtica ne omoara.

      Ștergere
    4. Bine mai zici, Cristi. Eu zilnic mă confrunt cu această situaţie. Însă, îi sunt recunoscătoare lui Dumnezeu, că m-a binecuvântat cu multă răbdare... :)

      Ștergere
    5. Toti constata ca teoria invatata ii ajuta putin la serviciu.

      Ștergere