joi, 18 iulie 2013

Bloguri premiate cu "A Bouquet Of Three Awards"

Cora Bogdan şi Poet de Bucureşti au avut amabilitatea de a nominaliza blogul meu la "A Bouquet Of Three Awards". Vă mulţumesc pentru aceste premii, mă onorează aprecierea voastră!



La rândul meu trebuie să premiez 15 bloguri pe care le urmăresc cu plăcere. Nominalizările mele la "A Bouquet Of Three Awards" se îndreaptă către:
- Alerg,
- Alex Mazilu,
- Cris-Mary,
- Blog de furăciuni,
- Ioan Usca,
- Umograf,
- Scaietisme,
- Andera scrie,
- Mircea Florescu,
- Cârlionţi de Gânduri,
- Aici se scrie,
- Arta de a cumpăra,
- Genunchiul lumii,
- Rokssana's Blog şi
- Puzzled.

Sunt multe alte bloguri minunate pe care le apreciez în egală măsură, dar aceasta este una din regulile lepşei şi anume să menţionez doar cincisprezece bloguri.
Spor la blogăreală tuturor!

6 comentarii:

  1. Te felicit sincer, Cristi, pentru nominalizarea ta la acest premiu simbolic, o meriţi din plin cu adevărat, pentru că ai postări, foarte atractive, incitante, interesante, decente, educative, frumoase şi nu în ultimul rând, pentru că eşti un blogger foarte prietenos! Eu te admir foarte mult pentru toată activitatea ta din blogosferă! Mult succes în continuare îţi doresc, Cristi şi cât mai multe premii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, Cristi! Am descoperit tarziu nominalizarea ta! Onorata, iti multumesc mult!
    Si eu te urmaresc cu mult drag din reader-ul meu, e drept ca mai sar cate o postare :), timpul asta, bata-l vina imi cam roade urechile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Nu-i nici o problema, timpul e dusmanul nr. 1 al bloggingului. :)

      Ștergere