luni, 24 iunie 2013

VIDEO: Nik Wallenda, primul om care a traversat Marele Canion din SUA pe sârmă

Imagine: businessinsider.com
Nik Vallenda, acrobatul supranumit "regele mersului pe sârmă la mare înălţime", a traversat, duminică, Marele Canion din SUA fără echipament de protecţie, stabilind un nou record, informează Discovery Channel, care a transmis în direct evenimentul.

Nik Wallenda a intrat astfel în istorie ca primul om care a traversat Marele Canion mergând pe sârmă. Wallenda s-a aflat la cea mai mare înălţime pe care a încercat-o până în prezent, adică la 457 de metri deasupra râului Little Colorado.

Discovery Channel a difuzat în direct evenimentul în Statele Unite şi în alte 223 de ţări din întreaga lume, inclusiv în România, în noaptea de duminică spre luni, de la ora 03.00. În România, evenimentul poate fi urmărit şi în reluare, marţi, de la ora 20.00.

"Am vizitat Marele Canion când eram copil şi de atunci am tot am visat să merg pe sârmă într-un decor atât de spectaculos", a declarat Wallenda, care reprezintă a şaptea generaţie a legendarei familii de acrobaţi Flying Wallenda. "Le sunt incredibil de recunoscător localnicilor Navajo, care mi-au îngăduit să îmi îndeplinesc acest vis, şi canalului Discovery Channel, care a avut încredere în mine" , a mai spus acesta.

Citeşte continuarea articolului pe MEDIAFAX.ro.



Nik Wallenda Crosses Canyon on Tightrope by Associated Press

Aerialist Nik Wallenda crossed the Little Colorado River Gorge near the Grand Canyon on Sunday. The stunt took him about 1,500 feet above the river. It took him 22 minutes to cross the quarter-mile gorge.



Final Moments of Nik Wallenda's Historic Walk | Skywire Live by Discovery Channel

Watch Nik Wallenda in the final minutes of his epic Grand Canyon walk. | For more, visit skywire.discovery.com.

8 comentarii:

  1. E fantastic, curajul şi voinţa lui! Este vizibil că este extrem de bine pregătit! Si-a implinit un vis, bravo lui! Am vizionat primul filmuleţ cu sufletul la gură şi cu nişte emoţii incredibil de mari! Tot respectul meu şi toata admiratia mea pentru ceea ce-a făcut Nik Wallenda!
    O zi minunată îţi doresc, Ctisti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traversarea pe sarma a Marelui Canion din SUA este o performanta uluitoare. O zi buna! :)

      Ștergere
  2. Bună dimineața și ție!:)
    Oh, oh, nu cred că pot avea un strop din curajul lui... Mă mir că nu i se dă titlul de cel mai curajos om!:)
    Săptămână frumoasă, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felix Baumgartner a sarit din spatiu. Cui sa i se acorde titlul respectiv?
      O saptamana buna si tie! :)

      http://cristi-raraitu.blogspot.ro/2012/10/felix-baumgartners-supersonic-freefall.html

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. De acord! Noroc cu Internetul, altfel nu vedeam aceste imagini... Firma de cablu la care sunt abonat a scos Discovery din grila.

      Ștergere
    2. Toata lumea sa traiasca, numai noi sa nu murim. :))

      Ștergere