vineri, 28 iunie 2013

De la lume adunate - 2

M-a sunat un amic într-o zi să-mi spună că i s-a majorat salariul... Lucrează la o primărie de sector din Bucureşti.

- Bravo, meriţi asta cu prisosinţă! i-am zis.

- Numai pentru câteva ore s-a mărit!

- Cum adică? l-am întrebat.

- A greşit cineva de la Financiar şi banii şefei au ajuns în contul meu, iar banii mei în contul ei.

- Ce chestie!

- Da... M-am mirat şi eu de ce am pe card 5000 de lei în loc de 1700 de lei. S-a supărat şi şefa pentru că am aflat ce salariu are. Mi-a zis să nu scot niciun leu de pe card şi a modificat cu pixul fluturaşul meu de salariu de nu se mai înţelegea nimic.

10 comentarii:

  1. Se mai intampla si din astea ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba s-a intamplat pentru ca nu a retras toti banii de pe card. :)))

      Ștergere
  2. :) Cu siguranţă această întâmplare, i-a şocat, pe ambii protagonişti! O zi minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sefa a fost mai deranjata. Cand a verificat cardul, amicul meu a fost surprins pentru ca el de obicei ia vreo 1700 de lei pe luna. I-a spus imediat bucuros sotiei lui ca are de retras 5000 de lei, gandindu-se ca a beneficiat de o prima. Ea l-a linistit imediat spunandu-i ca precis sunt banii sefei si e vorba de o greseala. :)) O zi buna!

      Ștergere
    2. :) Te cred, Cristi. Şi eu m-am gândit, Cristi, la acest aspect că şefa este mult mai afectată de această întâmplare decât amicul tău şi poate mult mai mult pentru că subalternul ei a aflat involuntar retribuţia ei.... aproape triplă,... pentru care, sincer îţi spun, din proprie experienţă, mă îndoiesc că are sarcini triple! :)

      Ștergere
    3. Prima si sporurile sunt triple, salariul este doar cu cateva sute de lei mai mare. :)) Buget de austeritate!

      Ștergere
  3. Ce dezamagire pe bietul om!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) saracul om! imi inchipui nervii coanei sefe :)))

    RăspundețiȘtergere