duminică, 19 mai 2013

Danemarca a câştigat finala Eurovision 2013. Clasamentul final



Danemarca, reprezentată de Emmelie de Forest, cu piesa "Only Teardrops", a câştigat finala EUROVISION 2013.
Locul doi a fost ocupat de Azerbaidjan, iar poziţia a treia a revenit Ucrainei.

Clasamentul final EUROVISION 2013

1. Danemarca

2. Azerbaidjan

3. Ucraina

4. Norvegia

5. Rusia

6. Grecia

7. Italia

8. Malta

9. Olanda

10. Ungaria

11. Republica Moldova

12. Belgia

13. România

14. Suedia

15. Georgia

16. Belarus

17. Islanda

18. Armenia

19. Marea Britanie

20. Estonia

21. Germania

22. Lituania

23. Franța

24. Finlanda

25. Spania

26. Irlanda

Emmelie de Forest - Only Teardrops (Denmark) - LIVE - 2013 Grand Final



Farid Mammadov - Hold Me (Azerbaijan) - LIVE - 2013 Grand Final



Zlata Ognevich - Gravity (Ukraine) - LIVE - 2013 Grand Final



Sursa foto: cachecine.blogspot.com

25 de comentarii:

  1. Din punctul meu de vedere, Cristi, premiul este cât se poate de binemeritat de Emmelie de Forest! Melodia este superbă, combinaţia asta, ritm, versuri, interpretarea excepţională, prezenţă scenică naturală, totul este fantastic!
    Nu ştiu de ce, dar, eram convinsă ca ea va fi câştigătoarea, din prima clipă când am ascultat-o aici, la tine, în prima ta postare dedicată acestui mare eveniment muzical, Eurovizion, în prima semifinală. Poate pentru că din primele secunde a transmis emoţie... baiatul cu fluierul, soloul lui de început a fost momentul cuceritor, cred eu că tot el a fost cheia, acompaniamentul lui a dat o notă aparte melodiei! Eu pentru asta am şi votat-o!
    O duminică minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus de la inceput ca Danemarca are sanse foarte mari. Dar si alte melodii au fost la fel de bune. O zi faina! :)

      Ștergere
  2. Cica pentru România a concurat Bon Jovi! E adevarat?
    Eu nu ma mai uit demult la Eurovision, cam de când Ucraina voteaza cu Belarusul, Belarusul cu Rusia, România cu Moldova si tot asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Bon Jovi daca participa pentru Romania, tot n-avea nici o sansa sa castige Eurovision 2013. :))
      Daca ai timp, sa asculti melodiile pe care le-am postat cu ocazia Eurovision. Merita!

      Ștergere
  3. Sti ce nu pot intelege eu ? Nu pot intelege ...nu faptul ca nefericitul ala de Ouatu s-a clasat pe 13 ...{sa zica bodaproste si de atat ! }nu pot intelege cum dracu de Marea Britanie...s-a clasat tocmai pe 19 !!!Mie mi s-a parut ca UK era reprezentata de Bonnie Taylor si atunci....cum dracu abia locul 19 ?!Chiar atata insi sa aiba oftica pe britanici ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca Marea Britanie nu face schimb de voturi si reciprocitati ca altii... La fel ca si Franta, Spania sau Germania.
      Bonnie Tyler a avut aceeasi soarta ca si marele Engelbert Humperdinck care anul trecut a ocupat penultimul loc, mi se pare.

      Ștergere
    2. Plus ca britanicii, francezii, italienii au stilul lor. Niciodata n-o sa compuna o melodie special pentru Eurovision ca sa obtina o clasare mai buna.

      Ștergere
    3. Cine-i ala ....Engelbert Humperdinck ? De fapt doream sa-ntreb ....mai traieste fosila aia ?Ala a facut voga in urma cu ...peste 40 de ani cu stilul ala al lui lesinat , acum nu se mai poarta asta!Si sincer...chiar nu sunt de acord cu " Carmen " care spune ca "Melodiile trebuiesc interpretate intr-o limba de circulatie mondiala " . Pai chineza bunaoara este vorbita de peste 1,4 miliarde de indivizi, oare i-ar place sa auda melodii interpretate in limba chineza ? Ma-ndoiesc .De acord cu dumneata : nici britanicii si nici macaronarii nu vor compune niciodata vreo melodie special pentru Eurovision : daca fac asta inseamna ca vor fi castigatori din start !

      Ștergere
    4. Bonnie Tyler a fost invitata de BBC sa participe la Eurovision si are aproape 62 de ani. Pentru unii conteaza numai valoarea artistului.

      Ștergere
    5. :)) pentru Anonim:
      pâna sa participe chinezii la Eurovision Song Contest... se va schimba denumirea emisiunii în Euroasiavision Song Contest ;)
      Un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
    6. Daca participa Israelul la Eurovision, de ce n-ar concura si China? :)))

      Ștergere
  4. Dupa parerea si gustul meu muzical, cea mai penibila aparitie 2013 a avut-o România, urmata de Grecia. Melodii urâte: Estonia, Belarus, Ungaria. Melodii bune: Armenia, Finlanda, Franta, Georgia, Germania, Island, Irlanda, Lituania, Moldove, Norvegia, Suedia si Anglia. Melodii foarte bune: Azerbaijan (locul 2), Belgia (locul 12), Italia (locul 7), Malta (locul 8), Danemarca (locul 1) si Rusia (locul 5).
    Nu imi plac interpretarile în limba materna - sunt de parere ca melodiile pentru ESC trebuiesc interpretate intr-o limba de circulatie mondiala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bonnie Tyler a concurat pentru Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, nu pentru Anglia.
      Daca ar fi obligatorie interpretarea in limba engleza a cantecelor la Eurovision, Franta, Spania si Italia sigur n-ar mai participa!

      Ștergere
    2. :) se foloseste in general denumurea de Anglia pentru ca este un cuvânt scurt, dar ai dreptate, nu este corect!
      Cât despre interpretarea în limba engleza... nu am spus asa ceva! am spus - limbi de circulatie mondiala - adica si franceza, italiana, spanilola :)) Te-ai grabit sa ma critici :))
      O saptamâna agreabila îti doresc!

      Ștergere
    3. In general se foloseste denumirea de Marea Britanie, nu de Anglia!
      Si tu te-ai grabit! O sa cante nemtii in italiana, spaniola sau franceza la Eurovision cand o zbura porcul! :)))
      O saptamana buna!

      Ștergere
    4. nemtii cânta în engleza, de cand are porcul 4 picioare :))

      Ștergere
    5. Aiurea, numai de vreo 10 ani nemtii canta in engleza la Eurovision. :))

      Ștergere
    6. @Carmen Exceptional raspunsul dumitale ! Chiar mi-a placut si ....fara suparare dar al voi folosii de azi inainte in nume propriu !

      Ștergere
    7. @Marian: Dar raspunsurile mele nu ti-au placut? :))

      Ștergere
    8. @Anonim - În general, eu nu folosesc asemenea expresii, în cazul de fata însa, mi-am adaptat vocabularul la nivelul comparatiei care s-a dat. Imi cer scuze însa.
      @Cristi - eu venisem de fapt foarte pasnic, sa schimbam impresii despre Eurovision, însa vad ca tu folosesti momentul pentru harta. Imi pare sincer rau, în niciun caz nu acesta a fost motivul vizitei mele pe acest blog.
      O seara buna va doresc!

      Ștergere
    9. Pasnic si eu am comentat, Carmen. Ti s-a parut altceva? O seara placuta!

      Ștergere
  5. Ma abtin de la comentarii la adresa melodiilor cintate,pentru ca n-am urmarit in mod special.
    Pot doar sa spun ca cei care au putut vota pentru Romania,nu s-au simtit reprezentati de melodia prezentata.
    Cu tot respectul pentru abilitatile vocale si scenice a lui Oatu,ce a cintat el nu este muzica usoara romaneasca.
    M-am mirat ca a ajuns pe locul 13.
    Nu stiu care sint (mai nou) criteriile de selectie a melodiilor care ne-ar putea reprezenta international,dar parca s-ar vrea sa fim scosi cu totul in afara.
    Romania a avut intotdeauna muzica usoara de calitate,iar acum dispare...si e pacat.
    Sa ai o saptamina buna,placuta sau...cum ti-ar place !
    Alexandru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eurovisionul s-a transformat de ceva timp, aproape toti incearca sa faca acelasi tip de muzica, de aici rezultand si asemanarea frapanta dintre diferite compozitii...
      Cateva tari isi pastreaza identitatea, cum e si normal de altfel, dar majoritatea incearca sa se incadreze intr-un anumit tipar. Si nu e bine, pentru ca nu putem fi toti la fel, mai ales in plan muzical.
      Ouatu s-a prezentat cu o piesa de pop-opera care n-are nicio legatura cu muzica usoara romaneasca, ai perfecta dreptate.
      O saptamana buna si tie, Alexandru!

      Ștergere
  6. buna ziua!
    nu as fi intervenit cu postare dar ... ati uitat ca la Eurovision participa si este votata MELODIA!
    melodia Romaniei a fost compusa de Cristian Faur - un compozitor de valoare!
    cea a Danemarcei, ca exemplu, este ca 2 picaturi de apa cu melodia formatiei olandeze K-Otik din 2012 "I Surrender", fiind putin cosmetizata - nu e originala ! macar ascultati "I Surrender"!
    am alta parere despre prestatia Romaniei din acest an ... dar nu comentez despre aceasta aici!
    Cristi, iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic, asa trebuie, sa se voteze melodia... Dar se voteaza tara vecina si/sau prietena. :))
      Daca exista si era dovedit presupusul plagiat, Danemarca ar fi avut probleme dinainte de Eurovision si piesa nici n-ar mai fi participat la acest concurs.
      O zi buna si tie!

      Ștergere