luni, 11 martie 2013

Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now. Cover-ul zilei - 37

"I Can See Clearly Now" este un cântec care a fost compus şi înregistrat pentru prima dată de Johnny Nash. A făcut parte din albumul cu acelaşi nume lansat de Johnny Nash în anul 1972.

Johnny Nash - I Can See Clearly Now



Jimmy Cliff a înregistrat un cover al acestei piese în anul 1993 care face parte din coloana sonoră a filmului american Cool Runnings (1993).

Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now





JOHNNY NASH - "I Can See Clearly Now" (versuri)

I can see clearly now, the rain is gone
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day

I think I can make it now, the pain is gone
All of the bad feelings have disappeared
Here is the rainbow I've been prayin' for
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day

Look all around, there's nothin' but blue skies
Look straight ahead, nothin' but blue skies

I can see clearly now, the rain is gone
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day
It's gonna be a bright
(Bright), bright (bright)
Sun-shiny day
Oh, what a bright, (bright)
Sun-shiny day

Poate vrei să vezi şi When I Need You, cover-ul zilei - 36.

15 comentarii:

  1. O frumoasa zi din viata, cand norii si ploaia dispar
    Sa privim optimist.Totul va fi frumos
    o saptamana stralucitoare

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. @Raul: Iti recomand sa vezi filmul Cool Runnings (1993). E o comedie bazata pe intamplari reale cu privire la participarea in premiera a echipei de bob a Jamaicai la Jocurile Olimpice de Iarna din 1988.

      Ștergere
  3. Splendida melodia, Cristi! Imi place enorm de mult! Pentru mine e ca o revelatie. Deja am pus-o pe repeat. Nu ma mai satur s-o ascult! Iti multumesc mult de tot.
    Ambii interpreti imi plac in egala masura! Exceptionale interpretarile lor!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea. O seara faina! :)

      Ștergere
    2. Da, Cristi, imi place chiar foarte mult! :)

      Ștergere
  4. In sfârşit reuşesc să intru pe blogul tău. De câteva săptămâni Wordpress-ul nu mai mi-a dat voie să intru la tine. Am reuşit să îi dau de cap, am ajuns şi observ că mă întâmpini cu o melodie de excepţie. Mulţumesc ! O zi bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru efort si perseverenta! Toate cele bune! :)

      Ștergere
  5. Imi place mult muzica reggae si imi place mult acest cantec. Prefer interpretarea lui Jimmy Cliff, are o voce mai calda decat cel care a lansat cantecul, Johnny Nash.
    E placut să asculti o astfel de muzica pe o vreme ca aceea de azi. Multumesc, Cristi !
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc varianta lui Cliff de cand a fost lansata. Am vazut si filmul in a carui coloana sonora e inclusa melodia... Versiunea originala a lui Nash am descoperit-o abia ieri cu ocazia postarii. O zi buna, Zina!

      Ștergere