luni, 11 februarie 2013

Sheryl Crow. Aniversarea zilei



Sheryl Crow îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi unu de ani.

Vizionare plăcută!

Sheryl Crow - Everyday Is A Winding Road (Live on Letterman)



Sheryl Crow - A Change Would Do You Good (Live on Letterman)



Sheryl Crow - The First Cut Is The Deepest



Sheryl Crow - Anything But Down



Sheryl Crow - Long Road Home (Live on Letterman)



"Muzica ne comandă ce să simţim, ne dictează ceea ce experimentăm în trăirile noastre." - SHERYL CROW

Sursa foto: pinterest.com

12 comentarii:

  1. Stiu ca nu prea seamana, dar vazandu-i atitudinea mai non-comformista, mi-am amintit de Ada Milea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Una din cantarele adolescentei mele.Imi place Sheryl si uneori am impresia ca timpul nu si-a lasat nici o urma asupra ei..O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A avut doua momente foarte grele in viata in ultimii ani, dar a trecut cu bine peste ele. O saptamana buna, Cris-Mary!

      Ștergere
  3. Pe langa faptul ca, Sheryl Crow, este o femeie foarte frumoasa are si o voce exceptionala!
    La multi ani, Fericiti!, iti doresc si eu! Tare ne mai incanta sufletul cu muzica ei!
    Am ascultat cu multa bucurie si incantare, toate melodiile pe care le-ai ales, Cristi si-ti marturisesc sincer, mi-au placut mult de tot alegererile ta!
    Iti multumesc mult pentru momentele minunate pe care ni le-ai oferit, in zi aniversara!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut melodiile. O seara placuta, Stefania!

      Ștergere
  4. fain. dacă nu îmi ajunge că stau 15-16 ore pe zi numa în muzică, mai viu şi pe la tine :) . iaca şi de la mine ceva cu Sheryl.
    http://www.youtube.com/watch?v=4A-wnlBveFA

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani Sheryl Crow! Mi-a plăcut din primul moment, atât ca voce, stil și interpretare, cât și ca aspect, e o tipă de milioane. O zi bună, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Eu imi amintesc cu placere concertul ei de la Cerbul de Aur, Brasov 1997.
      O zi buna, Mirela! :)

      Ștergere