miercuri, 9 ianuarie 2013

Un câine şi un ghepard, prieteni nedespărţiţi. FOTO

Un câine Labrador şi un ghepard sunt prieteni nedespărţiţi de peste un an la Busch Gardens Tampa, o grădină zoologică din Florida, SUA. Prietenia a început de când căţeluşa Labrador Mtani avea patru luni şi Kasi, puiul de ghepard, avea două luni.

ghepard
Labrador
caine
Courtesy of treehugger.com.

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

52 de comentarii:

  1. în lumea lor se poate şi aşa, în lumea noastră e însă mult mai greu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Călin: In principiu ai dreptate. In captivitate s-a putut realiza asa ceva, in habitatul natural ar fi fost mai greu ca un ghepard sa fie prieten cu un caine, cred. :)

      Ștergere
  2. Prieteni la catarama! :))

    Ps. ai ceva pe blog, o reclama, joc sau nu stiu ce, dar încetineste cumplit deschiderea paginii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, si eu am vrut sa fac observatia asta.

      Ștergere
    2. @Minnie: Depinde de conexiunea la Internet si de browserul pe care-l folosesti.
      Blogul se incarca mai bine cu Mozilla si cu Google Chrome.
      N-am niciun joc pe blog sau reclama in afara de pagina de Facebook, NetworkedBlogs si cateva simple bannere.
      Eu n-am probleme cu incarcarea blogului.

      Ștergere
    3. @Raul: Nimeni nu-i perfect, nu pot obliga pe nimeni sa viziteze blogul meu.

      Ștergere
    4. @Minnie: Blogul tau se incarca foarte greu!

      In postarea de azi ai 12 poze. Data viitoare sa postezi mai putine poze ca sa se incarce mai usor.

      Ștergere
  3. vedem noi cand mai creste ghepardul... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Raul: In ultimele 2 poze au 1 an si ceva de viata. Sunt facute in aprilie 2012 pozele.

      Ștergere
  4. Bună Cristi!
    Superbi amândoi,sper să rămână prieteni pe mai departe!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor ramane cu siguranta. Reprezinta una din atractiile gradinii zoologice.
      O zi buna, Elena! :)

      Ștergere
  5. prietenie adevarata...ar trebui sa putem si noi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nimic în lumea asta nu este imposibil.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. drăguţi.. şi mici şi mari!
    o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  8. O prietenie inedită, dar la fel de frumoasă ca orice prietenie sinceră!
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt minunat de frumosi. Pare ca au copilarit impreuna. Experimentul a reusit, e ceva deosebit de frumos. :)
    La fel e la mine, am un catelus (pechinez) si un motan (comun). Stii ce buni prieteni sunt? Dorm impreuna, se joaca, fac totul impreuna. Mai putin sa manance impreuna. Asta nu...;)
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se incarca normal blogul tau...dar am Mozilla... :)
      Asta ca tot a fost mai sus o discutie. Mi-am amintit.

      Ștergere
    2. Gheparzii sunt foarte prietenosi, despre caini nu mai e nevoie sa mentionez. Au crescut impreuna, am amintit in postare. :)

      Folosind smartphone-ul, blogul meu se incarca in vreo 4 secunde. Nici cu laptopul n-am probleme.

      Happy WW, Elly!

      Ștergere
  10. Uf! Până şi animalele din specii diferite pot să rămână prietene, numai noi, oamenii, o luăm "pe arătură" şi uităm prietenii din copilărie, mai ales dacă ajungem pe trepte diferite în societate.

    RăspundețiȘtergere
  11. E si in curtea casei mele de la tara,o poveste din asta...cei trei pisoiasi micuti dorm noaptea cu catelul,desi au mama...el este se pare mama lor.Si e asa dragut cand ii vad :-).Frumoase fotografiile,se intelege ca s-a ajuns la acea prietenie datorita faptului ca au crescut impreuna de mici,astfel instinctele sunt fratesti ,nu in defensiva fata prin diferenta speciei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @C.O.D.: Trebuie neaparat sa-i fotografiezi si sa faci cunoscuta povestea lor pe blog! :) Bun venit pe aici!

      Ștergere
  12. fara „fata”...prin diferenta speciei* =D

    RăspundețiȘtergere
  13. Labradorii sunt unii din cei mai fideli caini! Eu ii ador pur si simplu si nu ma mira ca s-a atasat de gemotocul ala de blana :D Dupa ce am vazut stirea cu cei doi soti care si-au lasta cei 6 copii sa moara de foame si dupa ce am vazut necazul omului care si-a pierdut 4 copii in incediu pentru ca i-a lasat singuri acasa nu pot sa ma gandesc decat ca omul e mai animal decat animalul. Mai nou si natura ne ofera lectii de viata pe care unii oameni nici nu le cunosc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cris-Mary: Labradorii sunt foarte inteligenti intr-adevar.

      Ștergere
  14. Super prietenie !
    ...și noi umanii,nimic,nada,nada de tăt :( !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. De-a dreptu' fara cuvinte! Cand vad astfel de scene am o dovada in plus ca viata e frumoasa! :) Pentru ca sunt destul de rare aceste prietenii sunt memorabile! Si, poate, nici nu sunt asa rare cum cred eu :)
    Cata duiosie! As zice ca sunt norocosi si cei care realizeaza astfel de fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In rezervatii, gradini zoologice, s-au mai intalnit cazuri similare.
      Fotografii sunt privilegiati prin natura profesiei lor. :)

      Ștergere
  16. Adevarate prietenii,ar trebuie sa fie un exemplu si pt oameni!
    Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe toate imaginile, dar m-a impresionat foarte mult postarea ta!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce simpatici sunt amandoi! Frumoasa prietenie!

    RăspundețiȘtergere