duminică, 20 ianuarie 2013

Peisaje de munte (8)

Peisaje de munte (8). Life in Pictures - 75

Click pe fotografii pentru mărire!











Sursa foto: FAVIM.COM

Life in Pictures a început pe blogul fotografului Costin Comba.

Of Monsters and Men este o formaţie de succes de muzică indie folk/indie pop din Islanda.

Vizionare plăcută!

Of Monsters and Men - Mountain Sound


20 de comentarii:

  1. Minunate alegeri Cristi! MI-e dor de aerul curat de la munte .. musai sa planuiesc o vizita :D Dumninica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase peisajele din imagini, Cristi de-ti vine sa-ti faci bagajele si sa pleci pe munte, departe de forfota orasului!
    Zica cine ce-o vrea sa zica, dar cele mai frumoase peisaje, doar muntele ni le ofera!
    Melodia pe care ai ales-o imi place mult! Nu cred ca am mai ascultat vreodata melodii ale acestei trupe! Nu-mi amintesc. Canta minunat! Multumesc mult!
    O duminica minunata iti doresc, Cristi si multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canta exceptional Of Monsters and Men. O zi buna, Stefania!

      Ștergere
  3. melodia e foarte haioasa dar peisajele sunt cu adevarat superbe!
    cum sa nu-ti vina sa dai o fuga ca sa vezi asa frumuseti? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Peisajele sunt superbe!
    Ultimele două îmi plac mult!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebita selectie ,O searã cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolut incantatoare imaginile! Trebuie sa recunosc ca a treia si penultima sunt favoritele mele. :)
    Saptamana colorata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase imaginile. Mereu am preferat muntele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe fotografii! a sasea si a saptea cu totul deosebite, iar prima pare atat de ireala!
    Imi place mult blogul tau. Abordezi multe teme diferite si ai articole interesante. Am de putin timp blog si imi place mult sa scriu, doar ca mie imi este putin greu sa gasesc subiecte interesante despre care sa scriu. Scriu ce imi trece prin cap si nu sunt foarte sigura ca iese bine :-? Oricum, felicitari, ai talent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta era sloganul meu pe la inceput in blogging: "In blogul meu scriu ce imi trece prin cap si mai mult decat atat!". Si acum scriu rar din cauza timpului. :))
      Multumesc pentru apreciere! Bafta si tie cu blogul!

      Ștergere