joi, 3 ianuarie 2013

In Memoriam Sergiu Nicolaescu

poza
Sergiu Nicolaescu (13 aprilie 1930 - 3 ianuarie 2013)
Sergiu Nicolaescu a încetat din viaţă astăzi. Dumnezeu să-l odihnească în pace.

Sergiu Nicolaescu, aromân după tată, a vorbit despre originile sale la o emisiune realizată de Florin Condurăţeanu.



Cu mâinile curate (1972)



Un comisar acuză (1974)



Orient Express (2004)



Mihai Viteazul (1970)



"Am ajuns la vârsta amintirilor. Nu am copii, nu am nepoţi care să îmi îndulcească bătrâneţile, dar am filmele mele şi publicul." - SERGIU NICOLAESCU

Sursa foto: cinemagia.ro

14 comentarii:

  1. prin ceea ce a fost,prin ceea ce a facut ramane inegalabil...
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Despre realizarea filmului "Mihai Viteazul" regizat de Sergiu Nicolaescu se vorbeste la cursurile universitatilor de profil din lume.

      Ștergere
  2. Tristetea ne-a impresurat inimile, Cristi, noua tuturor, celor care l-am iubit si am apreciat realizarile marete ale Marelui Maestru Sergiu Nicolaescu.
    O mare pierdere pentru noi toti si pentru cinematografia romaneasca, insa, maestrul, va fii nemuritor, in sufletele noastre... Il purtam in suflet si va trai vesnic prin, nepretuita comoara pe care ne-a lasat-o sa ne bucuram de ea!
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A intrat in istoria cinematografiei cu filmele sale.

      Ștergere
    2. Adevarat spui, Cristi!! Si din cate stiu eu, este considerat si recunoscut la Hollywood, ca fiind, cel mai mare regizor din lume, pentru scenele de lupta!
      O seara linistita iti doresc, Cristi!

      Ștergere
    3. Multumesc, la fel, Stefania!

      Ștergere
  3. cuvintele sunt de prisos acum. depinde de noi daca e mort sau viu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este nemuritor datorita filmelor realizate. Chiar acum se difuzeaza filmul "Nemuritorii" la Pro TV.

      Ștergere
  4. Mult timp va trece pana cand Romania va mai avea un alt Sergiu Nicolaescu...sau poate nu va mai avea niciodata unul la fel....Sa se odihneasca in pace marele maestru!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este trist că a murit un om de valoare al cinematografiei, un mare regizor, un bun actor. Este însă bine, zic eu, să sfârşim şi noi în acest fel, frumos şi relativ liniştit, după o viaţă extraordinară. Ca orice viaţă a avut parte de regrete şi neîmpliniri probabil în viaţa personală, în schimb pe plan profesional a fost recunoscut şi apreciat la nivel internaţional. Filmele lui vor rămâne mereu să ne amintească de el şi îi vom vedea în filme acelaşi zâmbet scurt. Poate aşa arată nemurirea pentru oameni.

    RăspundețiȘtergere