marți, 22 ianuarie 2013

Bancurile zilei - 5



- Ai slăbit grozav! Ai o dieta nouă?
- Da. Legume – cartofi, morcovi, sfeclă…
- Le fierbi sau le prăjeşti?
- Le sap!

- Unde mergi Bula?
- La cor!
- Şi ce faci acolo?
- Bem coniac şi jucăm table.
- Şi când mai cântaţi?
- Pe drum, la întoarcere!

- Care sunt efectele negative ale consumului de votcă?
- Pe măsură ce o consumi, are tendința să se termine!

Un tip plângea de mama focului pe scările tribunalului. Un trecător:
- Ce aţi păţit domnule, avocatul v-a dat sfaturi proaste?
- Mai rău, mi le-a vândut!

Vine o blondă la telefoane şi dupa ce aşteaptă la rând vreo trei ore, ajunge în sfârşit şi îi spune funcţionarei:
- Aş dori un cui pentru telefon.
- Poftim?!
- Vă rog să-mi daţi un cui pentru telefon.
- Domnişoară, nu aveţi aviz de plată?
- Nu, eu am platit, vreau doar un cui pentru telefon.
- Nu vă înţeleg, cum adică un cui pentru telefon?!
- Păi da, că am avut telefonul defect…
- Şi l-au reparat?
- Da! Imediat!
- Şi atunci care e problema dvs?!
- Păi am întrebat dacă funcţionează şi mi-au spus că da. Şi am întrebat dacă pot să dau telefon. Şi mi-au spus că da, dacă am cui.



Sursa imagini: pufosi.org

Poate vrei să vezi şi Bancurile zilei - 4.

8 comentarii:

  1. Grozave bancurile! Sper ca acest comentariu sa apara.... am mai trimis comentarii si la alte postari si nu au fost publicate. :(
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau! Am verificat si nu sunt in spam comentariile. Probabil Blogspot a avut probleme si au fost erori. O zi buna, Dina!

      Ștergere
  2. clar,trebuie sa-mi gasesc o gradina de sapat :))
    faine bancurile! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine-a prins o porție de rîs :) O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere