marți, 11 decembrie 2012

Picturile lui Frederick Childe Hassam - 11

Frederick Childe Hassam (n. 17 octombrie, 1859, Boston, Massachusetts - d. 27 august, 1935, East Hampton, New York) a fost un celebru pictor impresionist american, ilustrator şi litograf. A creat peste 3000 de opere şi a fost unul din fondatorii grupului The Ten (Ten American Painters) format din pictori impresionişti americani la începutul secolului douăzeci.

Cele mai renumite opere ale lui Childe Hassam sunt picturile cu drapele realizate în timpul Primului Război Mondial.

Flags, Fifth Avenue



New York Street Scene



Mrs. Hassam and Her Sister



Columbus Avenue, Boston



Madison Square - Snowstorm



Marlborough Street, Boston



The Ash Blond



A Parade of Boats



Summer Afternoon, Isles of Shoals



Bathing Pool, Appledore



Nurses in the Park



In the Old House



In Brittany Bay



Gondoliers



Street in Pont Aven - Evening



Mount Hood



Woman Selling Flowers



Oyster Sloop, Cos Cob



Paris Street Scene I



Naples



Bending Sail on the Old Mill



The Two Hickory Trees



Courtesy of www.frederickhassam.org / Creative Commons License

14 comentarii:

  1. ce ar mai fi de zis!?
    ma multumesc cu privitul...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare alegerea ta, Cristi!
    Am admirat cu multa bucurie aceste opere minunate! Iti multumesc mult.
    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut picturile. O seara faina, Stefania! :)

      Ștergere
  3. Ufff , sunt minunate ...și din această serie am o favorită :)...In the Old House...îmi place , îmi trezește anumite sentimente .....

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie cel mai mult imi place "In the Old House". Este un pictor minunat, imi place paleta de culori pe care o foloseste in picturile sale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Dina: Operele sale sunt extraordinare, cele in care e prezentă ceaţa sunt cu totul deosebite. De fapt, toate picturile lui Childe Hassam imi plac. :)

      Ștergere
  5. Ce frumos! Sunt minunate tablourile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase si expresive lucrari!
    O seara frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere