sâmbătă, 22 decembrie 2012

O zi din viaţa unui câine. VIDEOCLIP

caine

O zi din viaţa căţeluşei Preta prezentată într-un videoclip amuzant de trei minute...



"Preta" A day in the life of our dog w/ Nikon Coolpix P7700 from Corey Rich.

24 de comentarii:

  1. E o catelusa tare cuminte, Preta, nu face nazdravanii in lipsa stapanilor! M-a amuzat ideea stapanilor ei, de-ai atasa pe spate, o camera video, incat sa-i poata urmari comportamentul in lipsa lor. Mi-a placut mult clipul.
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicit initiativa. ar trebui facut la fel cu politicienii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual:e simplu ..se trezesc,merg in parlament,vorbesc la telefon,dorm acolo,se joaca pe telefon,merg acasa si iar dorm:))

      Ștergere
  3. Super tare :))....frumoasă viață ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta ideea cu clipul! Mai ca iti vine sa o iei acasa :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a plăcut foarte mult videoclipul. Ce cățelușă cuminte ! Ale noastre sunt tare zăpăcite. Kory, când intră în casă, e cu ochii numai după ciordit ! A vrut să fure și o telecomandă ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. interesanta ideea:) destul de bine realizat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C. Rich e colaborator la National Geographic printre altele. :)

      Ștergere
  7. Asta da, viata de caine ! Ma si intreb de unde o fi venit initial conotatia negativa a acestei expresii...Am aflat ! Expresia a fost initial folosita intr-un mod negativ intr-un manuscris din sec 16, cand intr-adevar probabil un caine avea o viata destul de grea, la fel de grea ca si a majoritatii stapanilor lor, si asa a ramas ulterior mai multe secole.

    RăspundețiȘtergere
  8. sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate, vise împlinite, pace în suflet, dragoste si armonie! Un Craciun plin cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru urări, Carmen! Crăciun fericit!

      Ștergere
  9. Ce viata frumoasa trebuie sa aiba acesta catelusa. La fel de rasfatate sunt si pisicile mamei, toate dorm in pat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ! Ha ! Mi-am adus aminte cand eram prin clasa 1-a si am vazut la TV un film cu animalele numite lenesi, si pt o clipa m-am gandit ce misto ar fi sa fiu si eu un lenes, sa stau asa agatat in copac, sa dorm si sa mananc cand vreau, sa nu am lectii de facut, etc !

      Ștergere
  10. Bună Cristi!
    Drăgălaș animăluț!
    Nașterea Domnului să-ți aducă pace și liniște sufletească,bucurie
    și-mplinirea tuturor dorințelor alături de cei dragi!
    CRĂCIUN FERICIT!
    SĂRBĂTOTI FERICITE!


    http://www.youtube.com/watch?v=MbZWnRvKGg8&list=HL1356245779

    RăspundețiȘtergere