joi, 8 noiembrie 2012

Whitney Houston - I Will Always Love You. Cover-ul zilei - 32


"I Will Always Love You" este un cântec compus de Dolly Parton pentru mentorul ei, Porter Wagoner. Dolly Parton a înregistrat piesa în anul 1973 şi a lansat-o în anul 1974.

Dolly Parton - I Will Always Love You



Whitney Houston a lansat o versiune a piesei pentru filmul "The Bodyguard" în anul 1992. Acest cover este unul din cele mai bine vândute single-uri din toate timpurile interpretat de o cântăreaţă.

Whitney Houston - I Will Always Love You



Poate vrei să vezi şi I Shot The Sheriff, cover-ul zilei - 31.

8 comentarii:

  1. Frumos ! imi plac ambele versiuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. wooooow!! Iubesc aceasta melodie, cu toata fiinta mea, Cristi! Ambele variante imi plac, insa, in interpretarea exceptionala a lui Whitney Houston - vocea ei, face ca I Will Always Love You, sa sune divin! Pur si simplu te inalta si te poarta prin toate starile sufletesti!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! Cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Whitney Houston a avut o voce deosebita. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  3. Am ascultat si varianta din '74 foarte frumoasa, nemaispunand de cea cantata de Whitney Houston cu care suntem foarte familiari.
    Foarte frumoasa alegere
    Sper sa rezoneze la inima cui trebuie, dar mai ales cui merita
    O seara buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place de mult timp cum canta Dolly Parton. Chiar nu-mi dau seama de ce n-am mai postat nici o melodie de-a ei pe blog pana acum. O seara faina, Anca!

      Ștergere
  4. Interesanta si abordarea lui Dolly Parton!
    Multumesc Cristi!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu era cantecul ei, astazi nu mai exista versiunea lui Whitney.
      Seara placuta, Melly!

      Ștergere