miercuri, 31 octombrie 2012

Halloween

Nu e o exagerare,
Dar să ştiţi, n-am apucat,
De când eu am emigrat
În Canada asta mare,
Să fiu, nene, speriat;

Cât ar vrea ei, zi de zi,
Ca să bage groaza-n mine,
Cu prostii de-astea nu ţine...
Prin ziare, la TV,
Nu mă dau măcar pe vine...

Nici de-aş auzi vreodat'
Că un terorist, o mie,
Într-o clipă de mânie
Ar fi volatilizat...
Păru-mi stă lins pe chelie,

Ori, de pică vreo cometă
Pe-undeva prin Caucaz,
Sau vreo babă (ştiu un caz,
Însă după bicicletă)
Zău că... mi-ar produce haz...

Chiar mai şi sărbătorim
Halloweenul, cu bomboane (!)
Îi servesc, fără tromboane,
Să mă simt ca-n ţintirim,
Dar nu-mi dau măcar frisoane,

Deghizaţi în orişice,
Puradei să mă-nfioare,
Lei, gorile, târâtoare,
Însă, chestiunea e
Că eu ştiu ce-i teroare,

Fi'n'că eu, în ţara mea,
Când făceam câte-o trăsnaie,
Făr' să iau măcar bătaie,
Mama, frate, mă îngrozea
De-o simţeam şi-n măruntaie,

M-alerga, lua şi-un par,
O-auzeam din pod, săracu',
Suduind, roşind spanacu':
Vine tac-tu-acas' disear'
Şi-ai să-l vezi atunci pe dracu'!

(poezie de Valeriu Cercel)


Sursa imagine: libertatea.ro

Poate vrei să vezi şi Halloween - parodie.

4 comentarii:

  1. Tare amuzanta poezia, Cristi.
    La noi nu se tine aceasta sarbatoare, doar de cativa ani a fost imprumutata... copiii mici, la scoala si gradinita, imbraca diferite costume si fac reuniuni, in care se distreaza, in rest, nimeni nu o tine. Doar ca pe, 1 Noiembrie, se merge la cimitir pentru comemorea celor din familie, plecati, in lumea celor drepti.
    O seara linistita iti doresc, Cristi, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru amuzament am postat versurile.
      O parodie scrisa de acelasi autor am postat-o anul trecut.
      E linkul la sfarsitul postarii. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere