miercuri, 24 octombrie 2012

Fotografii uimitoare. Migraţia fluturilor Monarh

Anual, un miliard de fluturi Monarh migrează din America de Nord în Rezervaţia Sierra Chincua din Mexic. Distanţa parcursă de fluturi până în locurile mai calde din Mexic, între lunile octombrie şi martie, este de 2500 de mile (aproximativ 4000 de kilometri), informează Daily Mail.

Fotografiile uimitoare au fost realizate de Joel Sartore.

Deoarece durata de viaţă a Fluturelui Monarh este de doar două luni, este nevoie de patru generaţii pentru a realiza o călătorie completă din America de Nord până în Mexic şi înapoi în fiecare an.

Click pe imagini pentru mărire!









Postarea face parte din seria Miercurea fără cuvinte, o iniţiativă a lui Carmen.

Poate vrei să vezi şi Culorile toamnei - 4.

26 de comentarii:

  1. E prima dată că văd atâția fluturi al un loc! Și migratori, pe deasupra. Sunt foarte frumos colorați, de poveste!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt absolut minunati , ador pozele de acest gen si mi-ar placea foarte mult sa traiesc pe viu o asemenea experienta! O zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu consider ca fotografii care surprind asemenea imagini sunt privilegiati. O zi buna, Cris-Mary! :)

      Ștergere
  3. Un fenomen uimitor, nici nu știi la ce să te gândești întâi, la splendoarea miilor de adulți ori la ravagiile pe care le-or fi făcut omizile lor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zina: Din ce-am vazut pe net, toata lumea se gandeste numai la splendoarea lor. :)

      Ștergere
  4. Bună Cristi!
    Wow,cât de frumoși sunt!
    În realitate nu am văzut așa mulți fluturi la un loc!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am vazut asa ceva in realitate. Happy WW, Elena!

      Ștergere
  5. Frumoşi şi prietenoşi sunt aceşti fluturi.
    Dacă doreşti o plimbare virtuală te aştept aici: http://www.noulapullum.blogspot.com
    Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fantastic! Eu, Cristi, nu am vazut in viata mea atatia fluturi la un loc! Imi plac foarte mult fluturii, imi incanta sufletul si intotdeauna ma fac sa zambesc cand ii vad!
    Imi place foarte mult postarea ta! Foarte interesant!
    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Sunt magnifici!
    Este ceva aparte!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. absolut incredibil tabloul pe care il fac aceste minunatii cu aripi dantelate!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce senzatie trebuie sa traiesti acolo, in mijlocul lor? Probabil minunata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai auzisem cate ceva, dar imagini atat de extraordinare inca n-am vazut. Multumesc!
    Impresionanta calatorie! Niste mici fiinte care isi urmeaza neabatut instinctul :)
    O seara cat mai placuta, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @e.w.: Imi pare bine ca ti-a placut postarea.
      O zi buna! :)

      Ștergere