sâmbătă, 20 octombrie 2012

Eric Clapton - "I Shot The Sheriff". Cover-ul zilei - 31

"I Shot The Sheriff" este un cântec compus de Bob Marley şi lansat de Bob Marley & The Wailers în anul 1973 odată cu albumul Burnin'.

Bob Marley & The Wailers - I Shot The Sheriff (Live)



Eric Clapton a lansat un cover de mare succes inclus în albumul 461 Ocean Boulevard în anul 1974.

Eric Clapton I shot the sheriff cantec compus de Bob Marley melodii muzica

Eric Clapton - I Shot The Sheriff (Live from Crossroads 2010)



Poate vrei să vezi şi Frank Sinatra - My Way, cover-ul zilei - 29 (click!).

6 comentarii:

  1. Exceptional cover-ul, Cristi!
    Nu am stiut melodia pana acum. Am ascultat-o, acum, aici, la tine, in prima auditie, cu toate ca vad ca este o melodie destul de veche si-mi place ce-am ascultat si-ti multumesc mult.
    Ambele variante imi plac in egala masura.
    Ambi interpreti, imi plac foarte foarte mult!
    O zi minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut cele doua versiuni. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Imi place mai mult Eric Clapton, imi aduce aminte de studentie; in camin il ascultam mult. :) O seara placuta sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie îmi place mai mult cover-ul lui Eric Clapton. Are un je ne sais quoi... !

    RăspundețiȘtergere