luni, 1 octombrie 2012

Cuvinte-cheie - 23. Cum arată omul la muncă lunea

Dintre cuvintele-cheie căutate pe internet în ultima săptămână cu ajutorul lui Google datorită cărora au ajuns pe blogul meu unii vizitatori, se evidenţiază următoarele: "cum arata omul la munca lunea" şi "ursi carpatini fumatori".

1. cum arata omul la munca lunea

2. ursi carpatini fumatori

3. ascensor mic

4. cat costa pisicile de rasa in romania

5. google fabula corbul si vulpea

6. la ce boli duce inghetata?

7. desene de dor pentru a le putea desena

8. compunere despre lauda ploii

9. poze hazlii cu ceai

10. poze cu catelusi draguti si pufosi

11. saint bernard langa om

12. compunere cu asemanare

13. compuneri despre turnul eiffel

14. poze haioase cu fotbal

15. balada crinilor care si-au scris frumos

16. fotografii cu cate 3 pisici

17. libelula cladirea

18. melodia ochii tai

19. 9 desene 3d

20. ham si lese pentru caini

21. poze triste de despartire

22. cafenea verona

23. cabane canadiene

24. cadouri pt pescari

25. capra ce mananca din palma

26. poezie zborul libelulii

27. poze pentru cei care sufera din dragoste

28. stepa de toamna la rasaritul soarelui

29. imagini cu mesaje si animale

30. cum poti castiga 100000 euro

31. rasaritul soarelui cele mai frumoase poze

32. texte cu animale

33. un peisaj de vis din tara mea compunere

34. flori desenate cu sase frunze

35. poze cu pisici si oameni

36. compuneri cu titlu cartile au suflet

37. creare avatar cu poza mea

38. desene haioase

39. compunere ce imi place in portugalia

40. poze cu un inceput de saptamana

The Bangles - Manic Monday



Poate vrei să vezi şi Cuvinte-cheie - 22. :)






10 comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Îmi place mult poza cu felina!
    O săptămână minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Culmea e ca azi am avut o zi super la servici, fara sef :).
    Ultima imagine chiar m-a consolat! :)
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maine, va fi bine pentru ca e marti. :) Seara faina, Melly!

      Ștergere
  3. "cum poti castiga 100000 euro" - asta chiar e bine de stiut! pe undeva in continutul blogului tau este ascuns secretul! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o postare publicata anul trecut. Gaseste-o si apoi pleaca in California! :))

      Ștergere
  4. Oh, Cristi, pentru ca tot iese in evidenta, "cum arata omul la munca lunea", nu stiu restul oamenilor, dar eu sunt tot intr-o viteza, in toate zilele lucratoare ale saptamanii... n-am timp nici oboseala s-o simt. Abia de cateva minutele am intrat in casa si crede-ma, tare mult mi-ar placea sa stiu, cum poti castiga 100000 euro ?!
    Intreaga postare mi-a placut foarte mult.
    Uneori, dimineata in drum spre serviciu, deschid radioul si ruleaza melodia Manic Monday By The Bangles, nu am stiut cine o canta pana acum, confundam cu ABBA si-ti multumesc mult, Cristi, pentru ajutor!
    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o postare publicata, i-am spus si lui Diverse... Eu n-am castigat pana acum, poate reusiti voi! O seara faina, Stefania! :)

      Ștergere
  5. Cea mai urata zi : LUNEAAA :-< poate nu am sa ajung chiar sa o urasc... sper :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Ciprian: A trecut si ziua de azi, mai e putin pana la week-end. :))

      Ștergere