duminică, 28 octombrie 2012

Culorile toamnei - 5

Toamnă

Toamnă calmă,
Cu accent pe struguri.
Îşi vindecă frunzele de verde
Şi pletele de căldură,
În vânt.

Toamnă tăcută,
Cu rugină-n vârfuri.
Îşi clatină crengile-n nucă
Şi dorul de umbre,
În leagăn.

Toamnă aridă,
Cu alint pe gene.
Îşi strânge muzica-n geamuri
Şi merele-n poală,
Cu zâmbet.

Toamnă nouă,
Cu anii în spate.
Îşi cântă verile stinse
Şi norii de ploaie
În baltă.

Toamnă dragă,
Cu brumă pe suflet.
Îşi ceartă iubirea de focuri
Şi paşii de vrere,
În veghe.

(poezie de Gabriela Chişcari)

Click pe fotografii pentru mărire!

Foto (C): ALEX MAZILU

Postarea face parte din seria Life in Pictures, o idee a lui Costin.

Leo Iorga şi Adi Ordean cântă împreuna iar, au început un nou proiect muzical.

Leo Iorga & Ordean Wanted - Ploaia care cade @Repetiţie

20 de comentarii:

  1. o combinatie perfecta intre versuri, poze și melodie ! Dimineata placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toamna si frumusetile ei! :)
    Seara placuta, Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezie si minunate fotografii!
    Multumesc pentru clipa de delectare!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alte culori pentru aceeaşi toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristi!
    Frumos, totul mi-a plăcut!
    Seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristi, după atâta absenţă a mea în blogosferă, o poezie frumoasă şi nişte imagini superbe, sunt numai bune să-mi mărească bucuria revenirii.
    Iţi mulţumnesc şi pentru bancul cu aritmetica, pe care nepoteţeii mei şcolari l-au savurat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Aurora Georgescu: Ma bucur tare mult ca nepoteilor le-a placut bancul! O seara buna!

      Ștergere
  7. L-am remarcat şi eu pe Alex Mazilu,are o bordare foarte ineresantă - sensibillă, elegantă...
    O săptămână frumoasă, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost o plăcere să citesc versurile și să privesc fotografiile. Inspirată postare, felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos! Poezia, imaginile splendide si melodia - totul perfect!
    Pacat ca pe fereastra eu vad cum se pregateste sa ne viziteze iarna :(
    O saptamana plina de bcurii, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @e.w.: De joi se mai incalzeste vremea. O saptamana buna si tie! :)

      Ștergere