marți, 2 octombrie 2012

Bancurile zilei

Un poet se plimba printr-un parc imens, aprofundat în gândurile sale, când, deodată, din spatele unei tufe de flori superbe apare o fată extraordinar de frumoasă. Deodată, inspirat de minunata apariţie decide să-i scrie o poezie acolo, pe loc. Se caută, dar nu găseşte nimic pe care să scrie poezia. Atunci, timid, o întreabă pe prea frumoasa domniţă:
- Nu vă supăraţi, aveţi din întâmplare nişte hârtie?
- Îmi pare rău, nu am, şi eu m-am şters cu frunze de brusture!

- Mai este valabil anunţul la mica publicitate: “Vând maşină Porsche 911″?
- Da, răspunde o voce tristă de doamnă.
- Cât costă maşina?
- 99 de euro.
- Doar atât?!
- Da, soţul meu, potrivit testamentului, a lăsat banii rezultaţi din vânzarea maşinii pentru amanta lui.

O tipă intră într-unul dintre cele mai şic magazine de încălţăminte:
- Vreau trei perechi de pantofi. Cei mai scumpi. Clasici. Nu mă interesează firma, forma sau culoarea. Să fie cu tocuri foarte joase.
- La ce să se asorteze?
- La un miliardar chel, gras şi scund!


COMPUTER CAKE



DON'T DRINK AND FLY!

10 comentarii: