vineri, 19 octombrie 2012

Bancurile zilei - 3

- Găinile astea sunt de la noi sau din străinătate? întreabă unul la piaţă.
- Dar de ce vă interesează? Vreţi să le mâncaţi sau să le ţineţi de vorbă?

- Tu ai vreun vis?
- Da
- Care?
- Să mă las de băutură.
- Păi, lasă-te.
- Și pe urmă cum să trăiesc fără vise?

‎- Domnișoară, pot să vă servesc cu un martini?
- Nu, am prieten.
- Tu ai prieten? Iar eu am apartament, mașină și o grămadă de bani. Domnișoară, de ce plângeți?
- Tocmai m-am despărțit de prietenul meu.

Două blonde discută despre anul fatidic 2012:
- Fată, cum e posibil ca lumea să se termine în 2012, aşa cum tot aud la TV, când am în frigider un iaurt care expiră în 2013?

- Alo?
- Da!
- Institutul internaţional de astrofizică, spectroscopie nucleară, prospecţiuni intergalactice, studiul quasarilor şi determinarea universurilor ciclice cu structură toroidală?
- Da, noi suntem!
- Cu Gogu de la cazane, vă rog.

Încredere



Vă place maşinuţa?



Poate vrei să vezi şi Bancurile zilei - 2. :)

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ...mai ales ca sunt chiar acum intr-un proces de cautare de un eventual job 2 legat de servicii generale de curatenie intr-o corporatie mai prestigioasa decat cea cu care sunt afiliat in prezent !

      Ștergere
    2. @Rudolph: Este de mare exceptie!

      Ștergere
  2. Super bancurile, Cristi! M-au binedispus si iti multumesc din tot sufletul meu!

    Iti las si eu unul...

    Iarna in padure, ninge. Un urs se plimba furios. Rupe un brad, apoi da cu piciorul intr-un copac, urla la lup... Manios rau de tot. Merge si bodoganeste:
    - Pentru ce, naiba, mi-a trebuit sa beau cafeaua aia in septembrie!!

    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Superbe bancurile,m-ai binedispus acum în prag de seară!Mulțumesc!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!

    RăspundețiȘtergere