miercuri, 29 august 2012

Unde-s doi puterea creşte!

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 72


Sursa foto: mundimascota.com

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

Poate vrei să vezi şi veveriţa zburătoare (click!). :)

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. @Anastasia: E buna rima! :))

      Ștergere
    2. Numai poarta ce-i struneşte!

      Ștergere
    3. @Anastasia: Noroc cu tine... Vad ca am declansat unele melancolii de toamna cu poza asta. :))

      Ștergere
  2. :)))) doua capete cu colti oare fac cat unul cu corp? Eu pariez pe cel intreg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Kadia: E greu de dat un pronostic, oricum "incidentul" cred ca s-a rezolvat pe cale amiabila. :))

      Ștergere
  3. Se pare că superioritatea numerică l-a domolit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Pătrăţel: Era doar in trecere pe strada respectivul, nimic mai mult. :))

      Ștergere
  4. Cel de afară îşi dă seama că le este superior celor de sub poartă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-e frică de câini, sunt sinceră. M-am împrietenit recent cu un dog german și eram tare mândră că stă blând la mine...Până mi s-a spus că în ciuda mărimii, sunt printre cei mai blânzi! Deci...rămân la pisici, dar tare îmi place să smotcesc câte un haski! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Mirela: Nu sunt toti cainii la fel. Unii sunt foarte blanzi, cei din poza isi apara teritoriul.

      Un vecin de-al meu avea o pisica, rasa Siameza, care sarea de pe dulap direct in capul musafirilor. De aceea era incuiata pe balcon cand se sarbatorea vreo onomastica, zi de nastere etc. :) Happy WW!

      Ștergere
  6. Bună Cristi!
    Îmi plac câini de apartament,mai bine zis
    cei mici și pufoși!
    Ca și Mirela îmi este frică de ei!
    O zi excelentă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei, da, în Rusia, că în România nu vezi nici un câine pe stradă ! :lol:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Zina. Mai putin de 10 maidanezi n-am pe langa bloc. :))

      Ștergere
  8. Cum isi apara, sarmanii, teritorul! Ce rai par! :)
    O zi de miercuri cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar imi par "catelusii" ca si eu sunt de`al lor :) "caine pana la moarte" :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaaai ce artagosi sunt cei de sub poarta!
    Sau poate striga dupa ajutor, Cristi, vor si ei sa fie liberi, iar celalat este neputincios sarmanul! Nu-i poate ajuta cu nimic si-mi pare tare trist.

    O noapte linistita iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... E o scena obisnuita in care doi caini bine intretinuti, dupa cum se vede din imagine de altfel, latra la al treilea, care e si el in mare forma, acesta din urma trecand prin faţa curţii bine păzite. :)) O seara faina, Stefania!

      Ștergere
  11. oh vai! ce bine ca sunt porti de fier! nu as vrea sa trec pe trada aceea!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Cainii stiu sa-si apere teritoriul...categoric! :)

    RăspundețiȘtergere