joi, 19 iulie 2012

Râsul este sănătos!

Un client îşi întreabă avocatul:
- Cât cereţi pentru o consultaţie?
- 1000 euro pentru trei întrebări.
- Nu este un pic cam scump?
- Ba da... Şi care este a treia întrebare?

Patronul unei companii discută cu un tânăr care caută de lucru:
-În primul rând, firma noastră este foarte obsedată de curăţenie, zice patronul. V-aţi şters picioarele pe covoraş înainte de a intra aici?
- O, da! Bineînţeles...
- În al doilea rând, continuă patronul, cerem colaboratorilor noştri sinceritate. Nu există nici un covoraş la intrare...

Într-un prestigios muzeu antropologic, ghidul se adresează turiştilor:
- Iar aici avem scheletul unui Tyrannosaurus rex care este vechi de 65 de milioane de ani şi 15 zile.
Un turist surprins întreabă:
- Domnule, dar cum de ştiţi vârsta acestui schelet cu atâta precizie?
- Păi când am început să lucrez aici mi-au spus că avea 65 de milioane de ani… iar eu lucrez aici de 15 zile!

Într-o sală de licitație:
- Cineva dintre noi și-a pierdut portofelul care, pe lângă acte, mai conține și peste 2000 de lire. Se oferă găsitorului o recompensă de 500 de lire.
Din spatele sălii, o voce:
- Ofer 550!


Pregătiţi pentru a salva omenirea!

caini
Sursa imagine: Google+

22 de comentarii:

  1. Poza este superbă, mi-a adus zâmbetul pe buze. Iar bancurile sunt pe măsură. Pe primul îl știam.
    Zi frumoasă să ai, Cristi.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) buna aia cu presul, chiar foarte buna, cred ca am sa o folosesc si eu de acum sa testez sinceritatea oamenilor :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Exceptionala poza pe care ai ales-o, Cristi, iar replica ce-o insoteste este, atat de linistitoare.
    Bancurile sunt foarte amuzante. Postarea ta este ca un balsam pentru sufletul meu si iti multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte haioase iar poza e fenomenala! :))
    O seara placuta iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun tare cel cu patronul! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te salut Cristi!
    Foarte haioase ! :))
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))... multumesc pentru ca ai grija de sanatatea mea !!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca de fiecare dată, râd cu gura până la urechi!
    Te așteaptă o leapșă pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @P: Ar fi bun un covoras pt. constatarea sinceritatii si la intrarea pe blog. :)

      Ștergere
  9. :)))
    Rasul este mult mai sanatos decat toate dietele acelea, Cristi! ;)
    Foarte bune glumele. Nu le stiam. O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere