miercuri, 13 iunie 2012

Pisici, rasa Norvegiană de pădure. FOTO

FOTO. Pisici, rasa Norvegiană de pădure. Miercurea fără cuvinte - 61

pisica
Foto: wildforest.ro

cat
Foto: animalmedia.eu

carlinhamachado29.blogspot.com

Foto: animaltheory.blogspot.com

Foto: animaltheory.blogspot.com

Foto: animaltheory.blogspot.com

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

40 de comentarii:

  1. Le iubesc deja, miauu!!!! :))
    În ultima poză e și un ”Odin” pe-acolo! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt niste simadicoase simpatice! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase. Aveti idee cat costa ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Antonia: Nu stiu cat costa.

      Incercati aici, sunt oferite pisici pentru adoptie: http://www.adoptiipisici.ro/

      Ștergere
  4. la fel de frumoase ca melodia „Norvegian wood„ a Beatlesilor

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. @Dan: Am numai pisici sanatoase, frumoase si inteligente pe blog. :))

      Ștergere
  6. Miauuu :d Cam asa le-as psune pe limba lor..frumoase foc! O zi minunata Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut. O zi buna si tie, Cris-Mary! :)

      Ștergere
  7. Este pentru prima dată când văd astfel de pisici. Mulţam şi să ai o zi faină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Liviu: O sa mai fie si alte postari de acest gen. O zi buna si tie! :)

      Ștergere
  8. Bună Cristi!
    Ultima poză este a mea!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. E superb acest soi de pisică !
    Am și eu ceva ce seamănă cu soiul acesta,dar fără pretenții :)))
    Impresionantă rasă !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Impresionante exemplare! Foarte frumoase!
    Imi sunt tare dragi pisoii!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @elly weiss: Ma bucur ca ti-au placut. O seara faina! :)

      Ștergere
  11. CE PUFOASE SUNT! ADEVARATE BIJUTERII!
    SEARA FRUMOASA CRISTI!
    Off topic
    Am vazut ca folosesti la: S-ar putea sa-ti placa si ... postari diverse. Am petrecut o seara intreaga cautand unde sa bifez ca sa imi apara si mie. Te rog spune-mi si mie cum sa fac!
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Melly: Da click pe LinkWithin (e scris cu litere mici in dreapta sub postare), completeaza rubricile si click pe Get Widget. :)

      Ștergere
  12. Sunt tare frumoase! Nu stiam de aceasta rasa! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. adorabila! eu am un motan galben-roscat, sunt pisici de talie mare (al meu are peste 50cm lungime si vreo 7kg desi nu e gras deloc, ba chiar cam slab). Sunt foarte blande si cuminti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mmmm, m-ai ucis ! Sunt moarta dupa pisici si nu pot tine una fiindca fiul meu are alergie la parul de pisica...
    Toate norvegienele tale sunt frumoase, dar a treia... e un vis !

    RăspundețiȘtergere
  15. f. frumoase pozele!
    stiai ca sunt singurele pisici ce adora sa faca baie?

    RăspundețiȘtergere