duminică, 10 iunie 2012

Loredana. Aniversarea zilei

Loredana îşi aniversează astăzi ziua de naştere.

Vizionare plăcută!

Loredana - Nu-mi pasă (feat. Direcţia 5)



Loredana - Extravaganzza



Loredana - Mărioară de la Gorj



Loredana - Rain Rain



Postare înscrisă la rubrica Life in Pictures a lui Costin.

34 de comentarii:

  1. Buna dimineata! Nu sunt fan Loredana, dar recunosc faptul ca are o voce foarte buna. Sa ii uram La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Buna dimineata. Poate canta piese apartinand oricarui gen muzical dupa parerea mea.

      Ștergere
  2. pai sa-i zicem la multi ani! :)
    si tie o zi faina...:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ascultat cu multa placere, Cristi, toate melodiile propuse de tine, acum, la ceas aniversar.
    Ii doresc si eu, Loredanei, "La multi ani!", binecuvantati cu multa sanatate, fericire si impliniri.
    De mult nu am ascultat-o. Are o voce, exceptionala!

    Iti doresc o duminica minunata, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut-o in spectacole cand era foarte tanara,am vazut-o si in anii trecuti...
    s-a reinventat de cateva ori...e puternica,frumoasa,inteligenta,a muncit si a reusit sa fie o diva...eu una asa o vad...
    la multi ani,Lori! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place Loredana! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mno, n-am timp ca trebuie sa plec de unde am venit ;)) insa, Loredana..merita sa ma opresc o clipa, e preferata mea, de la incepututri pana in prezent.
    Este un artist adevarat!
    La multi ani si din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani cântăreței cu o voce foarte bună !

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani,Loredana!
    Îmi place cum cântă!
    Duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. e artista, dar uneori nu poti fi cu toate (genurile)

    RăspundețiȘtergere
  10. Se cuvine sa-i urez si eu un La multi ani! :)
    Merita! E un artist complet!
    O zi buna si tie, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, Loredana !
    Multumesc pentru selectie!

    RăspundețiȘtergere
  12. nu sunt fana Loredana, dar vocea ei este sublima...La multi ani!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani Loredanei, ii doeresc sa aiba pana la adanci batranete pe cineva care sa-i spuna " Buna seara, iubito !"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zina: Am aceasta melodie la Aniversarea zilei: Ion Caramitru. :)

      Ștergere
  14. La multi ani Loredanei!
    O seara frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu sunt fana Loredana, dar ii urez La multi ani!
    Salutari !

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani si numai de bine,vad ca varsta nu prea o arata,se mentine tipa.

    RăspundețiȘtergere