duminică, 3 iunie 2012

Just Another Day

Just Another Day. Life in Pictures - 45

Vizionare plăcută!

Jon Secada - Just Another Day



Dream Theater - Another Day



Lene Marlin - Another Day



Life in Pictures a început la Costin.


32 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa alegerea ta, Cristi. Jon Secada - Just Another Day, este favoritul meu, insa si celelate doua melodii, sunt foarte frumoase si mi-a facut placere sa le ascult.
    Imi place foarte mult postarea ta.
    O duminica minunata, vesela si odihnitoare iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase,diferite alegeri...mi-a facut placere sa le ascult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O zi specială totuși u asemenea muzică !
    Mulțumesc pentru alegere Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Superbe melodii ai ales pentru astăzi!
    Mulțumesc!
    Duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase melodiile alese:)
    O duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Cristi !
    Am reascultat cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase melodiile, pe prima o cunosteam, pe celelalte nu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristi, din motive de TIFF (am ajuns târziu aseară!) vin doar acum la tine, dar mă bucur găsind aici un foarte bun început de zi, de săptămână, de program, fie el de vacanță sau de lucru. Bună temă, foarte bune alegeri! O zi mai mult decât oricare alta, cu cer senin și bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, tristetea melancolica mergand chiar pana la o oarecare disperare in primul videoclip, mi se par tocmai potrivite pt o zi de duminica in care toata lumea stie ca urmeaza o noua zi de luni la serviciu. Eu as oferi insa si speranta ultimei scene din filmul Pe Aripile Vantului, in care d-na Vivien Leigh, in rolul lui Scarlett O'Hara, inlacrimata, rosteste cu darzenie si cu incurajare catre noi toti, "After all, tomorrow is another day !"

    http://www.youtube.com/watch?v=R-OoIvgtuzs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma refeream la tristetea melancolica a melodiilor relativ sobre si grave din toate videoclipurile, nu numai din primul.

      Ștergere
    2. @Rudolph Aspirant: Este un film foarte bun.

      Ștergere
    3. Sunt total de acord. Eu l-am vazut de cel putin vreo 10 ori. Eu, prevazator din fire, mi-am luat si motto personal de pe la 13 ani, cand am vazut prima oara filmul, acest citat "Tomorrow is another day", alaturi de cantecul d-nei Edith Piaf, "Non, je ne regrette rien". De aia il si recomandam ca sustinator de moral pt cei pe care i-ar fi putut deprima videoclipurile de mai sus (poate nu pe toata lumea, dar stiu ca mie mi-au cam taiat entuziasmul de munca, pe cand acel citat din Pe Aripile Vantului cu speranta zilei de maine mie intotdeauna imi da chef de a merge la serviciu, mai ales lunea.)

      Ștergere
    4. @Rudolph Aspirant: Nu observ nici un deprimat avand in vedere comentariile de mai sus. :)

      Ștergere
    5. Pai am impresia ca luni a fost zi libera de Rusalii in Romania (daca nu ma insel), deci lumea nu prea avea de ce sa fie trista in duminica cand au fost postate cantecele, plus eram eu deprimat ieri, luni, cand scrisesem primul comentariu si incercam sa ma remontez mai mult pe mine insumi...in mod cat se poate de real, nu ma gandeam catusi de putin la altii, sau la bunastarea lor, desi i-am mentionat asa in treacat in mod oarecum vag politic. (Fac exercitii de politicianism in clipa asta, ca e ceva important pt unul de serviciile mele, si desi nu folosesc blogurile altora in mod expres pt loc de diverse exercitii, imi mai scapa fara sa vreau anumite tonuri si maniere anterior exersate sau folosite in real life in timpul zilei respective.)

      Ștergere
  10. Foarte frumoase. Totusi il aleg pe Jon Secada.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ascult cu placere muzica aleasa de tine! De fiecare data ! :)

    RăspundețiȘtergere