vineri, 8 iunie 2012

CUVINTE-CHEIE (7). Aţi găsit ce-aţi căutat?

Alte cuvinte-cheie, alte căutări cu ajutorul lui Google...

Hai să vedem cum a mai ajuns lumea pe aici! :)

1. poze cu beibi luni tuns

2. caini care zboara

3. desene dupa proverbe

4. se pot transmite boli prin narghilea. Fără narghilea nu poţi să trăieşti?

5. tunel din londra care se trece prin el din germania poze

6. freze 2012

7. crama wallpaper

8. detin recordul mondial

9. camping moldova

10. poze haioase de seara

11. gradina japoneza pas de pisica

12. ce bine ca esti sanatos. Este chiar foarte bine!

13. poze dans in ploaie

14. imagini de la ursu pacalit de vulpe

15. poze haioase cu caini si bere

16. sunt bine

17. ti se pare amuzanta poza

18. ciocolata belgia stea calut de mare

19. poze haioase buna dimi

20. pestele vis

21. poze nunta pe apa

22. poze haioase nu mai sunt demult. Nici internetul nu mai este ce-a fost odata...

23. poze amuzante cu pisici si caini care nu se inteleg

24. imagini amuzante despre ziua de vineri

25. desene cu caine vechi cartoon

26. when entered coca cola in china

27. lup in piele de oaie

28. poze nume avatar anna+alexandra=prietene

29. cimpanzeu zambitor. Un cimpanzeu mirat nu vrei?

maimuta
Sursa foto: photoforum.ru
Foto: (C) Boris Lukyanov
30. hawaii hotel cismigiu

31. pisica prinde grai

32. pisica neagra in vis

33. vand cal

34. aparat de gimnastică picasa

35. cate grame are o para. Hai că nu te îngraşi după ce mănânci o pară!

36. vaduva si piticul

37. poze ciuperci de padure

38. pestera condorului

39. poze de succes pentru examene haioase

40. imagini ce nu va convine?

41. fabula vaca-pasare

42. ochelari de soare pisica ryan

43. poze carnati comice

44. in 50 de cuvinte portretul unei fiinte necuvantatoare

45. poze amuzante pisica se intreaba cat naiba a dormit

46. cand trece o masina peste un i phone

47. poze cu buna dimineata hai cu cafea

48. ce inghetata va place. Cu ciocolată!

Alte cuvinte-cheie găsiţi AICI.

22 de comentarii:

  1. oare e graba sau lipsa de cunostinte gramaticale in unele sintagme?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Cristi!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am distrat teribil cand cineva a ajuns la mine cautand: Vienela afis electoral. Bai nene, eu nu candidez, nu am afise. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-au amuzat, Cristi, cuvintele cheie, cu care, au ajuns la tine, semenii nostrii, cu ajutorul lui Google.
    Important este ca, cei care ajung aici la tine, intotdeauna vor fii incantati si multumiti, de ceea ce gasesc, indiferent cum ajung!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. oare a gasit omul unde sa-si vanda calul? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah, ce bine ca pot sa intreb ceva on-topic ! Vreau si eu sa ma joc de-a jocul asta sa caut asa ceva, din curiozitate, in legatura cu blogurile mele, numai ca nu stiu cum. E ceva valabil numai pt Blogger/Blogspot, sau merge si cu bloguri pe alte platforme ? Si ce trebuie sa faci concret ca sa afli chestiile astea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Rudolph Aspirant: Pentru Blogger: Tablou de bord, Statistici, Surse de trafic. La celelalte platforme nu stiu.

      Ștergere
  7. Desi sunt incorecte, suna amuzant si nu stiu ce s-ar putea gasi pentru astfel de cuvinte :)) Adevarul e ca pe net cauti ceva si dai peste altceva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ciudat ! Eu gasesc ce caut in peste 80 % din cazuri ! Oare depinde de limba in care cauti ? Pana acum eu nu am incercat decat in engleza si norvegiana. De fapt ce naiba sa cauti pe net in lb romana in afara de nume de institutii ca sa le gasesti site-urile lor oficiale ca sa afli niste chestii posibil utile sau poate nume specifice de persoane publice trecute si curente de oarecare interes momentan (scriitori, politicieni, etc) ?

      Ștergere
    2. @Alyz: Nu sunt toate incorecte, dar unele sunt oribile si n-o sa apara niciodata in postarile mele. :)

      Ștergere
  8. am zis ca o sa ma uit si la mine dar am uitat...dar ma duc acum :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))No las că nu'i rău..te-a indexat gugălu ăsta aşe ca la carte:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Aniela Deby: Sa stii ca am destule postari pe prima pagina de cautari a lui Google. :))

      Ștergere
  10. @Rudolph Aspirant: Au acces la internet inclusiv copiii, de aceea apar aceste rezultate ciudate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place inghetata mai ales cea cu caramel! Deliciu! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere