marți, 26 iunie 2012

Cei mai impresionanţi zgârie-nori din 2012. FOTO

Consiliul pentru Clădiri Înalte şi Habitat Urban a finalizat lista celor mai bune clădiri înalte din 2012. Câştigătorii pentru cele patru regiuni ale lumii sunt Absolute Towers din Canada (America), 1 Bligh Street din Sydney (Asia şi Australia), Palazzo Lombardio din Milano (Europa) şi Doha Tower/BurjQatar (Orientul Mijlociu şi Africa), relatează Daily Mail.

Turnurile Al Bahar, din Abu Dhabi, au câştigat premiul pentru inovaţie al organizaţiei, pentru sistemul de panouri solare controlate de computere.

Towers

Turnurile Absolute din Mississauga, Canada, o suburbie din Toronto

absolute

Absolute Towers vor fi finalizate în august 2012 şi vor avea înălţimea de 179,5 metri, respectiv 158 metri.

În 2011, au fost construite un număr record de clădiri mai înalte de 200 de metri – 88, în comparaţie cu doar 32 în 2005. În 2012, vor fi finalizate alte 96 de astfel de clădiri.

1 Bligh

1 Bligh Street din Sydney are 28 de etaje şi are o formă eliptică.

Sydney

Atriumul din sticlă şi aluminiu este principala atracţie a acestei clădiri.

palazzo

Palazzo Lombardia din Milano este cea mai bună clădire din Europa. Are 40 de etaje şi aparţine Guvernului.

Doha

Doha Tower din Qatar

Al Bahar

Al Bahar Towers din Abu Dhabi au fost numite cele mai inovative clădiri din 2012.

Sursa: Gândul

18 comentarii:

  1. arhitectii aia n-au vazut ca nu-s drepti peretii? ce oameni, sa lucreze in graba...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!

    Am căutat să văd dacă aş putea să postez altundeva, dar nu am găsit nicio altă pagină, aşa că las comentariul meu la acest articol al tău.

    Te-ar interesa un schimb de linkuri cu blogul meu? Adresa lui este http://www.indodii.ro .

    Cu stimă,
    Mircea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ametitoare dar frumoase!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirobolante cladirile, Cristi! Le vad in premiera si iti multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Turnurile Absolute din Mississauga mi se par deosebite.
    Nu știu dacă este printre cele mai înalte, dar este o frumusețe și turnul Agbar din Barcelona, ai ales când este iluminat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zina: Sunt cele mai bune cladiri inalte din 2012 alese de consiliul respectiv. :)

      Ștergere
  6. Doha Tower e splendid, dar ...lipseste cu desavarsire, vorba poetului :-))) Din cate stiu proiectul nu este inca finalizat, nu-mi aduc aminte sa fi vazut pe aici turnul in forma din fotografiile tale :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Ioana: Ce bine ar fi fost sa fie fotografiile mele! :))

      Ștergere
  7. Din parte-mi, si din ciocolata de i-ar face, tot nu m-as catara in vreunul, caci am o frica atavica de inaltimi :)Dar arata bine de tot, recunosc :D

    RăspundețiȘtergere