marți, 24 aprilie 2012

Ruleta rusească. Fotografii care îşi riscă viaţa pentru instantanee la înălţime



Câţiva tineri fotografi din Rusia au escaladat cele mai înalte construcţii din Moscova în încercarea de a obţine imagini unice cu oameni la înălţime, scrie Daily Mail.



’’Majoritatea construcţiilor înalte nu sunt foarte bine păzite, aşa că pot intra destul de uşor. Unele poze sunt făcute cu permisiunea paznicilor, dar pentru altele trebuie să mă furişez pe lângă aceştia. Aş face însă orice pentru ca fotografiile mele să arate diferit’’ spune Vadim Mahorov, unul dintre fotografi. ’’Îmi aleg întotdeauna cele mai înalte obiective şi le-am escaladat deja pe majoritatea din Rusia’’, spune el.

’’Odată am fost opriţi de poliţişti, care au crezut că suntem terorişti. După ce le-am explicat ce facem noi de fapt, au devenit curioşi şi au vrut să vadă şi ei fotografiile’’, povesteşte amuzat Mahorov.

Sursa: Gândul


8 comentarii:

  1. Pe langa curaj iti trebuie si putina nebunie ca sa faci asa ceva, dar e frumos, asta inseamna pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama, cat curaj! M-au trecut mii de fiori, prin tot corpul, privindui doar in poze, mai Cristi. Trebuie sa fie mari iubitori ai adrenalinei, sa se hazardeze la un asemenea risc.
    O seara linistita iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nebunia rusilor continua pe verticala....

    RăspundețiȘtergere