duminică, 8 aprilie 2012

Prieteni

Prieteni. Life in Pictures - 36

"Câinele ar fi cel mai bun prieten al omului, dacă ar avea parale."
M. UNAMUNO

Click pe imagini pentru mărire!




Sursa imagini: FreeFoto.com / Fotograf: Ian Britton



Life in Pictures a început la Costin.

35 de comentarii:

  1. Absolut superba alegerea ta, Cristi si imaginile si melodia, iar in citat, M. UNAMUNO, spune un mare adevar, din pacate!

    Eu iti doresc o zi de Florii, senina si cu multe multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fapt demonstrat.
    eu am un caine de la care am invatat ce nu am putut invata de la oameni: rabdare, supunere, loialitate, dragoste neconditionata.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) superbe imagini! iar piesa aleasa imi aduce aminte de ani ce au trecut :P. zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Frumoase imagini cât și melodia!
    O duminică a Floriilor minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello, hello. Astazi e ziua cainilor sa inteleg. Bine, fie. :))
    O duminica placuta, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase imagini si muzica... desigur si citatul, care face toti banii ;):)
    sa ai o duminica plina de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca de obicei,impresionante alegerile tale...felicitari si Florii fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deosebita postarea ta !
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te salut Cristi!
    Frumoasa impletire intre imagini si muzica.
    O seara minunata si o saptamâna de top îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar imi pare necesar un animal de companie!
    Daca nu o aveam pe Cici poate imi luam un beagle caci imi sunt tare dragi!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly, cainii din rasa Beagle nu stau locului o clipa. Sunt caini de vanatoare, trebuie sa ai rabdare mare cu ei. :)

      Ștergere
    2. O seara placuta, Melly! :)

      Ștergere
  11. citatul e haios iar prima imagine adorabila :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :))...si fara parale este cel mai bun prieten !...
    faina postare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi,numai cine n-are nu stie.Dar se poate informa,ca au fost exemple nenumarate.
    Eu zic ca noi,oamenii,nu sintem in stare sa ne ridicam la nivelul prieteniei unui ciine,indiferent ce rasa ar fi,indiferent ca are sau nu pedigree.
    Sa ai o saptamina buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac imaginile:)Iar piesa de la Hi-q e minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Beautiful dogs.
    I like the last photo.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere