joi, 12 aprilie 2012

În spatele ferestrei (1954) - Alfred Hitchcock. Timelapse

Jeff Desom a realizat acest montaj al unor secvenţe din filmul În spatele ferestrei (1954) regizat de Alfred Hitchcock.



In 1950, undeva in New York, un fotograf, ramane paralizat in urma unui accident. Neputand sa se deplaseze, Jeff isi petrece aproape tot timpul observandu-i pe vecini. Curios sa afle cat mai multe, el incepe sa-l banuiasca pe vecinul de alaturi ca si-a omorat sotia. Neputand sa faca prea multe de unul singur, el apeleaza la prietena lui, Lisa Freemont, si la infirmiera Stella ca sa-l ajute sa faca cercetari. - Cinemagia

13 comentarii:

  1. O capodopera! Ma bucur ca mi-ai amintit de el..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Laura: Imi pare bine ca ti-am reamintit de film. Sper ca ti-a placut si montajul, succesiunea secventelor este aceeasi ca si in film. :)

      Ștergere
  2. iti vine sa crezi ca am vazut eri filmul asta?
    Serios!
    A nu stiu cata oara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, Cleo! Montajul pe care l-am gasit ieri mi s-a parut deosebit. :)

      Ștergere
  3. Am vazut si eu filmul asta Cristi, insa, acum ma gandesc ca trebuie neaparat sa-l revad sa mi-l reimprospatez in mintea mea...

    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. unde as putea sa gasesc si eu filmul, pe internet am gasit doar secvente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Desene Animate: Nu stiu. Cauta Rear Window pe Google, poate o sa-l gasesti integral.

      Ștergere