sâmbătă, 21 aprilie 2012

Cel mai lung videoclip de pe YouTube!



Cel mai lung videoclip încărcat vreodată pe YouTube are 596,5 ore şi poate fi vizionat AICI. Este realizat de Jonathan Harchick care are la activ mai multe isprăvi de acest gen.

Cine îl vizionează primul să-mi spună opinia lui printr-un comentariu la această postare. :) Mulţumesc!


În copilărie, în vacanţă, după ce încerca prin eforturi supraomeneşti să mă adoarmă, bunica îmi spunea: "Cine doarme primul să spună CUCU". Eu stăteam în pat vreo două minute cu ochii închişi şi apoi ziceam: "CUCU!".

18 comentarii:

  1. Oare cate zile a stat sa il uploadeze:))?
    Mi-a placut mult comentariu asta de pe youtube: "Chuck Noris watches this video 3 times a day"....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @corinuta: Este dezvoltator de aplicatii... Asa se distreaza el. :))

      Ștergere
  2. Oameni cu dorinta de a ramane in Cartea Recordurilor:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ktalinoo: Daca vezi clipul sa-mi spui si mie parerea ta. :))

      Ștergere
  3. Asta bate orice maraton al filmelor :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama:)). Si pana la urma despre ce e?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ajuns pe la jumătate şi m-am plictisit. Ideea filmului este bună dar actorii joacă slab :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Robert: La jumatate poti sa ajungi numai in vreo 10 zile. :))

      Ștergere
  6. Doamne, atatea ore... Nu stiu daca am sa-l vad, Cristi, foarte recent, desi ma tenteaza sa vad despre ce poate fi vorba,... sunt ca de obicei, in criza de timp.

    Nazdravan mai erai, mai Cristi, cand erai mic... cred ca tare drag ii mai erai bunicii tale, tocmai pentru acest "CUCU" pe care-l spuneai dupa cateva minutele de "somn"... eu mi te si inchipui cat de simpatic erai.

    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pierzi mare lucru, oricum nu se vede nimic in clip. :)
      O zi buna, Stefania!

      Ștergere
  7. Noooo, nu as face asa ceva, nici chiar eu nu am atata rabdare. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. are peste 2 milioane de vizualizari. sunt curios cati s-au uitat cap-coada.

    RăspundețiȘtergere