sâmbătă, 3 martie 2012

Poezie-ntr-o bujie. Parodie

Poezie-ntr-o bujie (după Paul Preda Păvălache)

Sunt şofer de meserie
Şi îmi place mult a scrie.
Eu scriu poezie vie,
Nimenea aşa nu scrie.

Mă opresc la semafor,
Scot laptopul, scriu de zor.
Eu simt rima sub picior,
Când accelerez uşor.

Mă cam zdruncină maşina,
Când goneşte înspre Glina.
Asta cred că este vina,
De greşesc într-una.

Am cărţi multe, la activ
Sunt poiet obiectiv.
Viersul mieu are motiv
Ca să fie combativ.

În zăpadă când m-afund
Mă inspir profund
Şi mă dau rotund.
Citiţi-mă pân la fund.

Dacă nu bată-vă vina
Am să vă calc cu maşina.

parodie de Girel Barbu după Paul Preda Păvălache

Funny asian driver in a bear hat in Lauterbrunnen Switzerland
Sursa foto

29 de comentarii:

  1. E tare amuzanta parodia, Cristi si cand te gandesti la cati poeti soferi citim...

    O zi minunata si insorita, asa cum este acum la noi iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. prevad propunerea unei legi care sa interzica practicarea „versurilor” de catre soferi. sau de ce nu, la examenul auto, o analiza literara a unei poezii la alegere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Orice proba in plus la examen care duce la imbunatatirea conduitei in trafic este binevenita. :)

      Ștergere
  3. Bună Cristi!
    Superbă parodia dar și poza haioasă!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. o varianta plina de umor, iar fotografia atasata este pe masura de haioasa! :))
    sa ai un weekend vesel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apăi, tot românul e născut șofer..., pardon, poiet ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Haioasă "bujia" asta in versuri.Ar fi de filmat un asemenea sofer, de Dacie veche, sau chiar Trabant,cu un laptop la semafor!!)))

    RăspundețiȘtergere
  7. cine ştie scrie, ştie! mai la volan, mai la ziar... care pe unde apucă! deşi tare mi-e că cei de la ziar îs mai puţin buni decât cei de la volan de o vreme.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aoleu, am citit tot "pana la fund", ca mna... :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Romanul de cand s-a nascut e poet si politician:))
    Tare poza si amuzante versuri!

    RăspundețiȘtergere
  10. Inspirat poetul de maidan! :)
    Duminica placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte inspirate versuri; reprezinta, intr-un fel, realitatea! O duminica placuta, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă vă place autorul parodiei căutaţi pe Citatepedia ,comentaţi şi votaţi-l. Girel B.

    RăspundețiȘtergere