luni, 5 martie 2012

Monday Seven - 7. Şapte fotografii, şapte bloguri, şapte cuvinte...

Atenţie

Foto: Diverse

Primăvară

Mărţişor

Reverenţă
Foto: Cris-Mary

Vis
Foto: roua

Orhidee
simfonie în alb

Pâine
Foto: ARTE @ Zinnaida

Monday Seven a început la MWB.

30 de comentarii:

  1. Painea este immmmmmmmm de tot! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. atenție? sigur că atenție... și pâinea care este rostul și miezul vieții! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Florile sunt faine, nu zic nu, dar atenţie la pâine!! Astea 2 mi-au făcut ziua; mulţumesc frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine fotografii! O zi frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa selectie...minunata painea Zinei...minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Jur ca n-au nicio legatura comentariile anterioare cu faptul ca mie tot painea mi se pare cea mai cea ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din nou ai ales imagini superbe, Cristi. Absolut toate imi plac. Minunata postarea ta! Imi place mult! :)

    O seara cat se poate de frumoasa, iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intai am fost incantata...frumoase fotografii, dar la ultima mi s-a facut o foame... :))
    Felicit[ri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Carmen Pricop: Mulţumesc mult, înseamnă că am făcut o selecţie bună. :)

      Ștergere
  9. E frumoasă tare alegerea ta de astăzi !Copii și pâinea conduc apoi florile și mâța...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @tu1074: Mulţumesc mult! :)

      P.S. Sa folosesti Google Chrome sau Mozilla, se acceseaza mai bine blogul.

      Ștergere
  10. Mulțumesc, Cristi ! Se pare că și tu și eu am făcut o alegere bună ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multă plăcere, Zina! Eu întotdeauna fac alegeri bune! :D

      Ștergere
  11. Multumesc frumos Cristi pentru pozica mea :"> Ma bucur ca v-a placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Cris-Mary! Mi-a placut mult postarea ta cu viitorii actori. :)

      Ștergere