marți, 28 februarie 2012

Râsul este sănătos!

Bulă plictisit de oaspeţii care l-au reţinut până târziu:
- Tocmai am fost sunat de pompieri. Mi-au spus că la cineva din voi arde casa, dar n-am înţeles la cine exact!

- Astăzi am pierdut controlul asupra maşinii.
- Cum aşa? Ai condus prea repede, e gheaţă pe jos?
- Nu. Nevastă-mea a luat permisul.

Scoţianul citeşte o carte şi din când în când stinge lumina.
- Ce faci? întreabă soţia.
- Să întorci paginile se poate şi pe întuneric…

- Am fost oarbă şi surdă când te-am luat! strigă soţia furioasă.
- Vezi,draga mea, răspunde soţul calm, de câte boli te-am vindecat?

- Vecine, am o mare durere! Mi-a fugit căţelul de acasă…
- Ciudat, când ţi-a plecat soţia nu ţi-ai făcut atâtea griji…
- Bineînţeles, soţia mea nu avea trei medalii de la expoziţii internaţionale!

Birou modern
postit

Sursa foto

26 de comentarii:

  1. Rasul face chiar bine sanatatii :))
    Pacat ca romanii au cam uitat sa rada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Ochiu ratiunii: Eu insist cu "Râsul este sănătos!" de un an. :)
      Or veni si vremuri mai bune...

      Ștergere
  2. O portie de ras nu strica niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare amuzante's toate, Cristi. Ce-mi mult imi place acest inceput de zi, de la tine.

    Iti las si eu unul...
    - Nevasta mea, conduce atat de rau, incat, GPS-ul i-a zis: " in 50 de metri, trage pe dreapta, ca eu cobor!! "

    O zi minunata, vesela si insorita iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Cristi pentru repriza buna de ras:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Haha, aia cu scotianul am bagat-o la cap, n-o stiam :)

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) bune glumele de dimineaţă... la amiază! :D Mulţumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tari bancurile..faina poza.reda exact realitatea ingrijoratoare a zilelor noastre.nu stiu ce o sa ne face cu atat multitasking;)) cat oare o sa mai rezistam...avem noroc cu rasul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut Cisti !

    Mi-am luat portia de râs , sunt mare consumator de bancuri , deşi cu greu ţin minte pe cele care-mi plac . Cel mai tare a fost primul , bună ideea şi funcţională . Asta trebuie musai ţinută minte !!

    Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Sorin! Da, se poate aplica primul banc pentru evacuarea musafirilor. :)) O zi buna!

      Ștergere
    2. Scuze multe pentru greseala ce-am comis-o când ţi-am scris numele . Tastatura , bat-o vina !

      Ștergere
    3. Nu-i nicio problema, Sorin. Si eu gresesc uneori la tastare. :)

      Ștergere
  9. Cum se numeste un cioban caruia i s-au furat oile?
    .....
    Oaierless!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mă pot abţine să nu spun asta:
    O blondă la nutriţionist: Mănânc litere, s-ar putea să mă îngraş?

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Mi-au placut primele 5!
    Seara buna Cristi!

    RăspundețiȘtergere