vineri, 24 februarie 2012

Melodii româneşti de dragoste (1)

Despre Dragobete, sărbătoarea iubirii la români, puteţi citi un articol interesant pe Ziare.com.
Eu am ales să postez astăzi 5 videoclipuri ale unor melodii româneşti superbe de dragoste. Este primul episod dintr-o serie dedicată cântecelor despre iubire compuse în România.
Vizionare plăcută!

Marius Baţu - "2000 de ani" (la TVR 2)


Marius Baţu a fost invitatul Lianei Stanciu în emisiunea "Iubiri pe coardă de chitară" de pe TVR 2.

Elena Gheorghe - "Până la stele"



Proconsul - "Cerul"



Direcţia 5 - "Ai un loc"



Taxi - "Cele două cuvinte"



Ce alte melodii româneşti de dragoste vă plac?

Câteva cugetări despre dragoste găsiţi AICI.

34 de comentarii:

  1. Cu Marius batu m-ai dat gata, ador melodia asta.
    http://www.youtube.com/watch?v=wt5Zsgsbmp4&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Da, imi place si mie mult cum canta Nicu Alifantis, dar m-am oprit numai la cinci melodii. :)

      Ștergere
  2. Na,ca nu mi-a iesit videoclipul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ma bate gandul sa-mi fac si un blog pe Wordpress, dar nu stiu daca o sa am timp pt. 2 bloguri. :)

      Ștergere
  3. Ce mult imi place atmosfera pe care ai creat-o cu postarea ta Cristi! Calda, romantica, sarbatoreasca...
    Muzica pe care ai ales-o foarte potrivita... absolut toate melodiile imi plac foarte mult... sa tot stai intr-o asa atmosfera placuta.

    O zi minunata iti doresc Cristi si sa fi intampinat numai de zambete calde si sincere!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Stefania, o zi buna si tie! :)

      Ștergere
    2. Uite Cristi iti las si eu o melodie care imi place foarte mult si de care niciodata nu ma plicisesc s-o ascult, indiferent care este starea mea de spirit, asta ca un raspuns la intrebarea ta.
      http://www.youtube.com/watch?v=jgh1bDWQXmk
      si mai am inca foarte multe melodii romanesti, de dragoste, care imi plac foarte mult.
      O zi superba iti doresc Cristi! :)

      Ștergere
    3. Da, si Sanda Ladosi este o interpreta care-mi place, Stefania. :)

      Ștergere
  4. Super selecţia de melodii, bravo Cristi! M-am simţit bine, poposind pe la tine :)

    Dacă m-ai întrebat de alte piese, uite una de la Bere Gratis, care îmi place :)

    http://www.youtube.com/watch?v=M6WHSrX7Lhg&feature=related

    Să ai o zi excelentă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cântă bine Miţă, Dana. Ai gusturi rafinate. O zi bună! :)

      Ștergere
  5. Frumoasa selectie! Uite inca o propunere: http://www.youtube.com/watch?v=tFnHDyUq3SI
    Sa iubesti si sa fii iubit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ,Cristi!
    imi place mult atmosfera de sarbatoare pe care ai creat-o .
    O zi senina si calda iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merg de minune astazi melodiile alese ;)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. tot e bine, că nu ne-am suprapus, doar una din piese apare şi la mine în postare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. fain ca ai adunat aici impreuna melodiile astea...prima melodie chiar o iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate alegeri !
    Mulțumesc frumos Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase piese....am ales si eu 20 de melodii:)
    http://ktalinoo.blogspot.com/2012/02/banc-de-dragobete-o-cearta-in-familie.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut lista ta de melodii. O selectie buna ai facut. :)

      Ștergere
  12. Cu aşa muzică, se pare că astă seară dansăm în familie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai ce frumos! Multumim pentru aceste cateva minute de relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Olá amiga... Obrigada por seguir meu blog também.
    Gostamos muito de seu blog e estamos seguindo.
    Parabéns e OBRIGADA PELA AMIZADE.
    Ótimo final de semana.
    Aus 1000 e beijos 1000 de minha mamis...

    KIPPY & LILLY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Kippy Marrie: Thank's for stopping by! Have a nice day! :)

      Ștergere