duminică, 26 februarie 2012

Life in Pictures - 30. Primăvara

Picturile lui Van Gogh îmbinate cu muzica lui Vivaldi. Grazie, Carla!



Life in Pictures a început la Costin.

Teo Gabi Alice Schtiel Luna patrata Colţu' cu muzică

24 de comentarii:

  1. grazie, signore! frumoasă îngemănare de muzică şi pictură, frumos mod de a-mi da deşteptarea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos, se indesesc prevestirile primaverii ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vecinul meu de deasupra mereu asculta Vivaldi dar varianta piano. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba prezentare! Da.. e timpul ca iarna sa ne paraseasca! :)
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte foarte frumos, Cristi! Sa ai mereu, doar primavara in suflet!
    O duminica minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Picturile par mai frumoase pe muzica lu Vivaldi! O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) frumos...a fost la genova, de fapt mai este inca, expozitie Van Gogh. superba...zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vezi o expozitie Van Gogh este ceva deosebit. O zi buna, Geanina! :)

      Ștergere
  8. Minunat și una și cealaltă !
    O plăcere să vezi și să auzi !
    Mulțumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut, Doru, am postat colajul si anul trecut. Multumesc si eu de vizita! :)

      Ștergere
  10. Fiecare imagine in parte imi aduce multa bucurie, imi incanta sufletul si privirea!
    Frumos ,mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere