sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Aniversarea zilei: Placido Domingo

José Plácido Domingo Embil (n. 21 ianuarie 1941, Madrid) este un tenor și dirijor spaniol. Este renumit pentru vocea sa puternică și versatilă de cântăreț liric sau tenor lirico-dramatic care i-a permis să cânte chiar și roluri de bariton, prin virtuozitatea artei sale vocale și calitatea interpretării sale dramatice.

"Atmosfera din sala de operă este gura mea oxigen."
PLACIDO DOMINGO

Happy Birthday, Placido Domingo!







Sursa foto: www.asociacionaires.com/es/

13 comentarii:

  1. un sărbătorit de marcă, a meitat să mă opresc pe la tine :). eu îţi las "Granada", tot cu el, fireşte.
    http://www.youtube.com/watch?v=ajoHf-H6TfU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "a meritat", nu "a meitat"...cred că îmi e cam foame :)

      Ștergere
    2. Multumesc! Este o interpretare de exceptie. :)

      Ștergere
  2. Si mie imi e tare drag!
    Ca o curioziate: impresionat de telenovela Corazon Salvaje (1993)a compus o romanta!
    Aici:
    http://www.youtube.com/watch?v=ne5XCMDYdSM
    Multumesc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sublima postarea ta Cristi si te felicit din tot sufletul meu pentru ea! PLACIDO DOMINGO, tenorul cu o voce divina!
    Doamne, ce mult imi place! :)

    O zi splendida iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar asa mai aflu si eu una alta. Thnx, Cristi. O zi minunata sa ai. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cei trei faimosi, nu mai sunt decât doi, în viata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Blogul tau a fost nominalizat pentru premiul " Cel mai bun blog" oferit de Un bulgare de lumina, si in urma voturilor ai primit Premiul de participare.
    Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere