duminică, 20 noiembrie 2011

Cover-ul zilei - 6. Casablanca

Hit-ul "Casablanca" a fost lansat de Bertie Higgins în anul 1982.



Secvenţe din filmul "Casablanca" însoţite de melodia lui Bertie Higgins.



Jessica Jay a lansat acest cover în anul 1995.

20 de comentarii:

  1. Varianta iniţială mi se pare mai bună, deşi cea cântată de Jessica Jay cred că este mai cunoscută. Dar sincer să fiu, parcă aş renunţa la amândouă pentru a revedea filmul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc ca prima data am ascultat cover-ul si nu auzisem de Bertie Higgins. Originalul este mai bun, iar filmul este exceptional.

    RăspundețiȘtergere
  3. In anul ala am aparut si eu pe lume :) Melodia insa am ascultat-o mult mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S. Cu aceasta ocazie Humphrey Bogart a purtat pantofi cu talpa ortopedica inalta ca sa para mai inalt ca Ingrid Bergman.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, nu era asa de inalt. O seara placuta, Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa, ce alegere pentru duminică! Deja am fugit cu gândul departe, printre nori! Nu pot spune care-mi place mai mult, amândouă au sclipirea lor! Fără argint, azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Direct in suflet m-ai atins... ador Casablanca. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelenta alegere ai facut din nou Cristi. Toate variantele imi plac foarte foarte mult. Ador aceasta melodie.
    Cum in momentul de fata sunt cazuta intr-o stare profunda de melancolie, am ascult pe rand fiecare varianta a melodiei, iar pe obraji imi curg lacrimi.
    Ori de cate ori o ascult, mi se-ntampla asta... .

    O seara minunta iti doresc Cristi si-o noua saptamana plina de reusite! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai, Stefania, ca nici prea multa melancolie nu e buna. Capul sus! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Coverul e mult sub original. Filmul e altceva... e o vraja, o minune... Si chiar daca Humphrey Bogart era ceva mai scund decât Ingrid Bergman, au făcut o pereche fermecatoare in acest film !

    RăspundețiȘtergere
  11. Zina, daca nu era cover-ul eu nu descopeream originalul. :)

    RăspundețiȘtergere