marți, 1 noiembrie 2011

Aniversarea zilei: Gabriel Cotabiţă



16 comentarii:

  1. e uite ca nu stiam...frumoase melodii alese

    RăspundețiȘtergere
  2. ehee... ştiam eu de ce l-am pus la status YM! Glumesc, habar nu aveam! :D La mulţi ani, să trăiască şi noi pe lângă el! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata lumea sa traiasca numai noi sa nu murim! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani îi doresc și eu !
    Descoperirea trupei VH2 continuă(pentru mine!)
    Sunt buni,îmi plac !!!
    Mulțam !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @tu1074: Cu multa placere! :) In trupa VH2 sunt profesionisti cu vechime si greutate in muzica noastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Faine melodii! Sa traiasca si sa fie sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe melodii ai ales Cristi, chiar daca poarta iz-ul tristetii, dar, ciudat melodiile trist parca sunt mai frumoase.
    Ii doresc si eu "La multi ani!" lui Gabriel Cotabita.
    Imi place cum canta si imi plac inca multe melodii ale lui.
    Imi place ca i-ai dedicat aceasta postare! Laudabil gestul tau.

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Chestia asta cu melodiile triste am remarcat-o si eu. Totusi a doua parca e mai vesela un pic. :)

    O seara buna, Stefania!

    RăspundețiȘtergere
  9. ooo, da Cristi! melodia " Fiecare zi" - imi place enorm, chiar daca nu are nici o legatura cu viata mea... Imi place foarte mult...

    Noapte senina Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello, Cristi.

    The graceful sense wraps your artworks.
    It's excellent and lovely...

    The season of colored leaves, heartwarming atmosphere.

    The traditional celebration, kimono infants.

    The prayer for all peace.

    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    RăspundețiȘtergere
  11. Thanks for passing by. Have a nice day, Ruma!

    RăspundețiȘtergere
  12. Să-i urăm La Mulţi Ani! Îl ştiu de pe vremea când cânta cu Riff, apoi mi-l aduc aminte din primul LP al celor de la Holograf... Artist cu vechime!

    RăspundețiȘtergere
  13. E un artist mare cu o voce exceptionala, Max Peter.

    RăspundețiȘtergere