vineri, 8 iulie 2011

Râsul este sănătos!


Un puşti vine revoltat de la şcoală şi îi spune tatălui său că acolo îl pun să înveţe numai inutilităţi. Tatăl îl întreabă uimit:
- Cum adică?
- Păi la istorie ne pune să memorăm nişte ani: 1848/1877-1878/1907/1944/1989. Cică sunt importanţi!
- Altceva...
- Păi la geografie tot aşa trebuie să reţinem tot felul de denumiri, ca de exemplu: Carpaţii "Scurburii", Strâmtoarea "Fosfor" şi Dardanele, de parcă mi-ar folosi la ceva chestiile astea! Dacă mă întrabă careva merg repede la un Internet Cafe, dau search pe Google şi aflu... simplu, nu?
- Da, fiule, da' să zicem că ieşi şi tu cu o fată, şi cum vă ţineţi voi aşa, de mână, ea te întreabă ce înălţime are vîrful Chomolugma?
- Nu-i problemă! Merg repede la un Internet Cafe, că-i deschis non-stop, dau search pe Google, aflu şi mă întorc să-i spun...
- Da, da' până te întorci tu să-i spui că are 8848 m s-ar putea să o găseşti ocupată!
- Cu cine?
- Păi, tot cu un prost aşa ca tine, da' care are laptop!

La ora de gramatică, se analizează propoziţia "Iată, vaca are coadă". Cum analizeaza Bulă:
- Iată este subiect pentru că este scris cu literă mare şi este început de propoziţie. Vaca este atribut pentru că aşa îi zice mama fiicei ei. Are este conjuncţie pentru că leagă cuvântul vacă de coadă. Coada este predicat pentru că se mişcă.

- De ce a rămas celebru Napoleon? întreabă profesoara.
- Fiindcă avea o memorie formidabilă, răspunse elevul.
- Poţi fi mai clar?
- Da. Pe statuia sa scrie: "Pentru memoria lui Napoleon".

- Grozav aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor!
- De ce?
- Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară!

- Ţi-am citit lucrarea de control. Foarte bună. dar e identică cu cea a colegului tău de bancă. Ce concluzie să trag de aici? întreabă profesorul.
- Că şi a lui e foarte bună.

Toţi elevii scriu cu asiduitate la lucrarea "Ce aş face dacă aş fi patron?". Unul singur stă cu mâinile la piept şi meditează.
- Ionescule, tu nu scrii?
- Nu, domnule profesor, aştept să-mi vină secretara.

sursa foto

Vania Alex Ilarie Caius Andreea Shayna VizualW                  Theodora Lillee Alice Jocuri cu cuvinte Andy Ana Usca Schtiel Sorin Iulisa Monica Bianca G.W. Alm                       Mircea Teo Lumi Elena Costin Melania Rokssana

30 de comentarii:

  1. no ca am ras bine...nu stiam bancurile astea desi stiu multe bancuri...un week-end placut

    RăspundețiȘtergere
  2. rasul este sanatos, mai ales cand ti-s innecate corabiile:) mersiii

    RăspundețiȘtergere
  3. unele raspund de ce s-a picat atat de mult la bac:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, faine bancurile,ca sa zic, mi-am luat portia de ras pe azi!

    RăspundețiȘtergere
  5. weekendul acesta sunt sanatoasa bine! am râs cu pofta, nu stiam niciuna din glumele de mai sus! multumesc! :) sa ai un weekend... sanatos/ vesel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ras cu pofta, penultimul banc e grozav!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit sa imi fac portia de ras de dimineata, ca sa fiu ok toata ziua. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Faine! e tare analiza la gramatica :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihai, week-end placut!
    Alina, cu rabdare le scoti tu la mal. :)
    Mircea, din pacate...
    Jorjette, multumesc!
    Carmen, multumesc asemenea! :)
    Lumi, asa este.
    Shayna, trebuie sa incepem ziua bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Cristi!
    Am râs cu poftă de dimineață
    și nu uita că râsul îngrașă!
    Un weekend plin de bucuri să ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena, nu ingrasa deloc. E o legenda! :))

    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aşadar, să ne luăm laptop!...

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutare !
    Foarte haioase!Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sigur ca e sanatos, cand insa abuzezi de el, se zice ca razi ca proasta-n targ :)) Week-end fain, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Hihi:D m-ai facut sa rad::)) multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Teo, nu abuzam. Numai cu masura! Week-end fain si tie!

    Monica, cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Faine bancurile...nici eu nu le stiam si m-au amuzat copios :))! Week-end placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte tari! Pe majoritatea le stiam, dar oricum sunt foarte bune!
    weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  19. Păi, tot cu un prost aşa ca tine, da' care are laptop!

    =))) epic!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ramona, multumesc!

    Bibabum, bun venit pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte tare :))
    Eu pe primul il stiam intr-o alta varianta: "daca mergi la un interviu pentru un job..". Dar, 'prostul cu laptop' castiga intotdeauna :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Cristina, prostu'(proasta) cu pile castiga de obicei. :))

    Annitu, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Astea-s bancuri sau sunt perle de la bac? :))
    Glumeam...

    RăspundețiȘtergere
  24. Pai in ziua de azi pot fi si perle... :))

    RăspundețiȘtergere