sâmbătă, 14 mai 2011

Legile lui Murphy - 7

Aceasta postare a fost publicata initial joi 12 mai 2011. Din cauza problemelor serviciului Blogger a fost eliminata, apoi a reaparut aseara cu putin timp inainte de miezul noptii. :)) Comentariile de joi n-au fost recuperate.:( Am refacut astazi etichetele postarii pentru ca au reaparut scrise trei etichete diferite intr-un singur cuvant. :D Cand am dat click pe PUBLICATI POSTARE a fost publicata din nou, cu data de astazi. :)) Colac peste pupaza constat acum ca nu mai pot sa scriu cu DIACRITICE.:( Sigur e din cauza laptopului, dar nu stiu cum s-au schimbat setarile pentru ca eu n-am modificat nimic. Am setat pe ROMANA TRADITIONALA, dar tot degeaba. Rezultatul: SUA INTERNATIONALA! :)

Data oficiala a publicarii acestei postari este 14 mai 2011... iar ALICE a postat primul comentariu ieri pe data de 13 mai. :D Platforma Blogger stie cum a fost posibil acest lucru. :)


Nu cerceta aceste legi...

101. Munca, în orice acţiune umană, se plasează la cel mai mic nivel ierarhic.

102. S = U / C
S este statutul unei persoane într-o organizaţie.
U este numărul de uşi pe care trebuie să le deschidă pentru a-şi îndeplini misiunea.
C indică numărul de chei pe care le posedă.
Un raport mai mare denotă un statut mai înalt. De exemplu :
Portarul trebuie să deschidă 20 de uşi şi are 20 de chei (S=1). O secretară trebuie să deschidă 2 uşi cu o cheie (S=2). Dar, preşedintele nu are nevoie să poarte asupra sa nici o cheie, deoarece întotdeauna este cineva lângă el care să deschidă uşile. Cu un C=0 şi un U oricât de mic, S-ul lui atinge infinitul.

103. Durata dezbaterii variază invers proporţional cu complexitatea chestiunii.

104. Autoritatea tinde să dea slujbe celor mai puţin capabili să le îndeplinească.

105. În orice activitate organizată, indiferent de domeniu, câţiva vor deveni lideri, iar restul îi vor urma.

106. Rezultatul inevitabil al îmbunătăţirii şi lărgirii comunicaţiilor între diferite nivele ale unei ierarhii este creşterea neînţelegerii.

107. Dacă o problemă produce multe şedinţe, acestea devin, cu timpul, mai importante decât problema.

108. În America, nu contează cât costă un lucru, ci cât economiseşti cumpărându-l.

109. Compromisul va fi întotdeauna mai scump decât oricare din sugestiile pe care le (com)promite.

110. Autorizaţia pentru un proiect va fi acordată numai în cazul în care nici unul dintre cei care autorizează nu va putea fi acuzat dacă proiectul eşuează sau atunci când cei care autorizează vor fi onoraţi în cazul în care proiectul reuşeşte.

111. Cu cât este mai mare costul punerii în funcţiune al unui plan, cu atât sunt mai mici şansele ca planul să fie abandonat.

112. Este mai uşor să acorzi iertarea decât promisiunea.

113. Talentele sosite de departe par mai bune decât cele locale.

114. Relaţia "sus-pusă", pe care ai contactat-o cu mare greutate, va fi prima persoană concediată în cazul unei reorganizări.

115. Să nu mergi niciodată printr-o instituţie fără să ţii o hârtie în mână.

RokssanaBiancaCalinAlinaCarmenVaniaAna UscaMihaiInaFata care aduce ploaiaSchtielAnnyaDanaElenaMariaShaynaShaman,PescarulClaudiaFlorinMelaniaStarchimachimSorinIrina,  CostinAnderaAlmGerhaldLumiTeoLilleeIulisaRamona,    MonicaSophieRaresGabiEugenJtephVeroAndreeaDan,    Iulia, Invi, CameliaCristiCristian.

72 de comentarii:

  1. O zi buna Cristi , ce bine ca ne ti la curent cu Murphy :D !

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi mai buna in continuare, Alm! Bine ca si-au revenit blogurile! Datorita lui Murphy! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma innebunesc legile astea, toate sunt adevarateeeeeeeee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt de acord cu Lumi, prea se potrivesc toate la fix!!:)) Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai da, Alice! De aia sunt legi! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Funny. Imaginea mi s-a parut super tare

    RăspundețiȘtergere
  7. La ultimul punct sunt de acord, foooarte de acord.

    115. Să nu mergi niciodată printr-o instituţie fără să ţii o hârtie în mână.

    Eu as sugera hartia igienica. Stii ce misto e sa te plimbi printr-o institutie cu un sul de hartie igienica in mana? :)) Devii vedeta.

    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha, ha, ha! La Revolutie Victor Rebengiuc a aparut la TV cu un sul de hartie igienica spunand ca unii trebuie sa se stearga la gura. :D

    O zi buna, Lillee! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cind lucrurile se inrautatesc:

    a. daca pierzi prea mult, fii atent;
    b. daca nu pierzi nimic, relaxeaza-te;
    c. daca ai sansa sa cistigi, relaxeaza-te;
    d. daca nu conteaza, atunci n-are nici o importanta
    Toate legile lui MURPHY releva realitatea
    O seara frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi pentru completare, Iulisa! O seara buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Cristi ! sursă inepuizabilă Murphy şi foarte bine cunoscător al circumstanţelor . Tot timpul ve fi o lectură reconfortantă .

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut Sorin! Multumesc pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  13. 102 e cam incurcata pare facuta de un matematician:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Haahaha, poza e superbă... Totuși, mi se pare că puiul îl confundă pe Gigel cu Dorel :p

    RăspundețiȘtergere
  15. Dorel n-a dorit sa apara in poza, Claudiu. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, mie nu-mi convine....mie mi-au pus postarea de joi, pe data de miercuri....:((( Macar tie ti-au pus-o pe data corecta! Ma intreb ce ne mai asteapta! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alice, degeaba a fost recuperata cu data de joi. Etichetele erau bulite. Cand am dat click din nou a aparut cu data de astazi. :) Asa ca ai un comentariu cu data de ieri la o postare de astazi. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Uraaa! Şi-au revenit DIACRITICILE! :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Deci, se aplica legile lui Murphy pentru serviciu blog?!?!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Se aplica, Lumi! Se si verifica! :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte tare, sa stii ca s-a publicat pe alta data pentru ca era probabil activata acolo publicarea programata! M-am prins si eu mai tarziu si am putut sa o republic ieri cu data de o zi in urma, adica de joi:)) Mare tampenie! Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Alice, initial a reaparut cu data de joi 12 mai, dar a trebuit sa repar etichetele si cand am repostat s-a schimbat data postarii. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce aiurea cu blogspotu' asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi-a trecut supararea. Bine ca nu s-a pierdut nicio postare. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mie nu mi-au mai republicat postarea,asa ca am republicat-o eu.
    Zilele astea ne-a cam calcat pe nervi blogspotul...da'tot nu ma las de el:))
    O sambata frumoasa s aai.:)

    RăspundețiȘtergere
  26. S-ar putea sa apara si toate comentariile intr-o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  27. Salut Cristi , am mai comentat legile şi mi le-au şters , dar citesc mai sus că spui că le vor re-publica , ai aflat tu ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  28. Cunosc... fenomenul :) Asta e, se mai intampla.
    O seara frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  29. Sorin, asa zicea cineva pe toateblogurile.ro.

    Lillee, in legatura cu pisoiul, raspunsul este da.
    O seara buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  30. mai zic odata ... super tare poza :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut!
    Sunt interesat să fac schimb de link-uri...
    Site-ul meu este: http://pc-nicu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. Nicu, te-am trecut in lista mea de bloguri. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Am uitat ce am spus prima dată:)
    Dacă noi nu am fi cu toții atâta de interesați de noi înșine, viața ar fi atât de neinteresantă încât niciunul dintre noi nu ar fi capabil s-o îndure. Arthur Schopenhauer.
    Tehnica reprezintă fantezia realității. Lucian Blaga

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc, Iulisa. O duminica frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Daca reapar comentariile ,o sa zic si eu,,Gigele,tu esti ma'?"=))

    RăspundețiȘtergere
  36. Cred ca e cazul sa ne luam gandul de la ce sa pierdut....

    RăspundețiȘtergere
  37. Nicu, bine ca n-am pierdut nicio postare. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Poate o sa recuperam si comentariile.

    RăspundețiȘtergere
  39. Spre norocul meu Eu am avut facuta o copie a sablonului si numai cat i-am dat restaurare si totul a revenit ca inainte binenteles fara comentarii...

    RăspundețiȘtergere
  40. Inseamna ca e bine sa-mi fac si eu o copie a sablonului.

    RăspundețiȘtergere
  41. Normal ca e bn..
    eu m-am invatat ca dupa fiecare modificare ce o fac asupra blogului imediat fac si o copie de rezerva pt zilele negre...:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Eu ti-am mai scris ca imi place mult imaginea. (Si eu m-am enervat joi cu blogspotul)

    RăspundețiȘtergere
  43. Multumesc frumos, Mircea. Acum s-au incheiat problemele Blogger-ului. :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu prefer worpress.
    Eu sunt, ma, Gigel. M-am cam fript!! :))

    RăspundețiȘtergere
  45. eu am fost previzibil. lovindu-ma de anumite erori sa le spunem minore, am evitat sa postez ceva nou pe blog. practic am luat o pauza binemeritata si se pare ca am fost castigat. ce sa-i faci... si omul mai greseste, d-apoi google-ul:))

    RăspundețiȘtergere
  46. Shaman, te-ai obisnuit cu wordpress-ul. :)

    Tudor, asa e. Se mai intampla. :)

    RăspundețiȘtergere
  47. deci nu sunt singura care citeste "legile lui murphy" de o mie de ori si nu se plictiseste.:))

    am fost pe blogspot si dupa un an am trecut pe wordpress. am trecut si postari si commentarii si tot, aveau ei un mod de a le muta. Cu wordpress n`am avut deloc probleme, insa blogspot`ul ma scotea din sarite. Nu fac reclama(prea multa) insa vroiam sa zic ca te inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  48. Am vazut ca multi au renuntat la blogspot. Eu renunt numai daca ma mut pe domeniu privat. Altfel n-are rost.

    RăspundețiȘtergere
  49. mersi mersi. another thing in comun, me2 sunt raraita.

    RăspundețiȘtergere
  50. Crede si nu cerceta asa cum spune biblia nu...
    blogspot se optimizeaza foarte greu e un adevar si rau poti ajunge sus pe google daca competitia e mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cerceta aceste legi,
      Că eşti nebun când le-nţelegi! (George Coşbuc - Moartea lui Fulger)

      Ștergere
  51. Exista optiunea sa va incarcati blog-ul pe wordpress.Recomand wordpress si pot sa spun despre blogspot caci numai lucruri negative am auzit ...
    http://www.insulaekklesia.ro/are-rost-sa-imi-fac-blog-nu-stii-ce-sa-alegi-wordpress-sau-blogspot/
    Desigur ca parerile sunt impartite dar conteaza si experienta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfatul dvs. este tardiv. Deja sunt de 2 ani pe platforma Blogger si blogul se simte excelent.

      Ștergere
  52. PS.La worpdress.com exista posibilitatea ca mereu sa faceti Backup si sa salvati blog-ul in Dropbox astfel nu se va pierde niciodata nimic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista posibilitatea de a face backup si la Blogger. Cu comentariile de tip spam cum va descurcati? Le stergeti sau mai raspundeti la ele, cum am facut eu chiar acum?

      Ștergere