vineri, 25 martie 2011

Pentru prietenii mei

MĂ GÂNDEAM AZI LA PRIETENII MEI DIN COPILĂRIE, GENERALĂ, LICEU, FACULTATE. La cei din blocul unde locuiesc... La întâmplările pe care le-am trăit împreună cu ei, cu ele, la bucurii, la trăznăi...Am atâtea amintiri frumoase încât nu mi-ar ajunge 1000000 de bloguri ca să scriu despre ele. Nu vreau să pomenesc niciun nume pentru că nu vreau să omit pe cineva şi chiar ar fi nedrept. Ei şi ele se numesc simplu: prietenii mei.



"Căci un prieten, când e un om, întrece şi pe-un frate." HOMER, Odiseea.

6 comentarii:

  1. Chiar simpatica melodia, prima oara o ascult :)
    Unul dintre motivele pentru care mi-am tras blog sunt prietenii. Sincer, nu ma asteptam sa ma sustina atat de mult.
    Acuma, n-as exagera ca e nevoie de un milion de bloguri pentru a scrie despre ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, aici am scris despre prietenii mei din viata reala. Si voi, cei din blogosfera, sunteti prietenii mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ascult melodia asta pentru prima data! E ok! O zi frumoasa si un weekend placut tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi, Alice. Sa ai un week-end cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Cristi, din pacate soarele acum s-a ascuns, insa dimineata a fost superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Au anuntat la TV, la Meteo, ca de maine se strica iar vremea.

    RăspundețiȘtergere