joi, 24 martie 2011

Deşteptarea!

În armată, la ora 5 dimineaţa mă trezea goarna însoţită de un răcnet: "Atenţiune Compania Întâi, Deşteptareaaa!!!". Băi frate şi avea gornistul ăla un ţignal de scula si morţii din morminte, trust me! În loc să ne pună şi ei un rock, ceva, la staţia de amplificare ca să ne trezim mai uşor...
Ia priviţi aici... Atenţiune, se cântă ROCK!!!

AC/DC - Thunderstruck



Music video by AC/DC performing Thunderstruck. (C) 1991 J. Albert & Son (Pty.) Ltd.
by acdcVEVO (YouTube)

6 comentarii:

  1. AcDc are sansa sa renasca alaturi de.... The new Bon Scott


    Doar sa mai creasca putin...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da! El este unica lor sansa si...bucuria voastra cea mai mare! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Super melodia asta desi nu sunt fana AC/DC!

    RăspundețiȘtergere
  4. Au fost si la Bucuresti. Sunt meseriasi adevarati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai, eu am facut in Braila si nu aveau statie de amplificare.
    In schimb ne lasau sa facem cam ce vrem noi.
    Ca TR-ist, a fost mai mult pierdere de timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu tot la TR am facut, dar o luna pana la juramant ne-au zapacit cu exercitiile fizice la ora 5 dimineata.

    RăspundețiȘtergere